مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست

دکتر قناعتی: اولین شرط حرکت در حل مشکلات داشتن امید و انگیزه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست با گروه پوست گفت: اولین شرط حرکت در حل مشکلات داشتن امید و انگیزه است .

نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست با گروه پوست در 22 آبان 1402، گفت: شهرت علمی گروه پوست بر کسی پوشیده نیست. بخش پوست یکی از بهترین بخش های دوران کارآموزی من بود. اساتید گروه پوست  دیدگاه سیستماتیک داشتند و من این نگاه را ازانها آموختم.
رئیس دانشگاه، در خصوص تبدیل بیمارستان رازی به بیمارستان جنرال گفت: این تصمیم مدیریتی وقت بوده و اگر لازم باشد تغییری در آن صورت گیرد باید با دقت و درایت مورد بررسی قرار گیرد. تلاش ما این است که جایگاه گروه پوست تضعیف نشده و خواسته های این گروه تامین شود.
دکتر قناعتی تصمیم گیری درباره پیشنهاد تبدیل دوباره بیمارستان رازی به بیمارستان تخصصی پوست را منوط به نظر کارگروه تخصصی دانست  و گفت: به این منظور کارگروه تخصصی تشکیل و همه ابعاد این پیشنهاد بررسی شود. گزارش کارگروه را به مرکز تحقیق و توسعه دانشگاه اعلام کنید تا با ارزیابی نهایی، در این خصوص تصمیم گیری شود.
رئیس دانشگاه با بیان اینکه فضا، امکانات و نیروی انسانی زمانی کارآمد می شود که انگیزه قوی پشت آن باشد گفت: اولین شرط حل هر مشکلی داشتن امید و انگیزه است و انگیزه، باعث اراده و عزم راسخ برای دستیابی به اهداف می‌شود.  
دکتر قناعتی با تاکید بر اینکه امانتی که به ما واگذار شده باید با تمام قوا حفظ و ارتقا دهیم افزود: پزشکی ایران بسیار قدرتمند است و این پیشرفت یکی از بزرگترین دستاوردهای جمهوری اسلامی بعد از انقلاب محسوب می شود که باید برای حفظ آن تلاش کنیم.  
رئیس دانشگاه ادامه داد: چنانچه گروه پوست در کارهای پژوهشی با کمبود نیرو و فضا در بیمارستان رازی مواجه است می تواند از ظرفیت سایر بیمارستان ها استفاده و شعبه ای از پوست را در سایر مراکز ایجاد کند.
در ادامه دکتر نرگس قندی مدیر گروه پوست دانشگاه، با اشاره به فعالیت 22 عضو هیئت علمی در گروه پوست و آموزش 6 فراگیر بین المللی در این گروه گفت: این گروه 14 واحد آموزشی دارد و اساتید در حال آموزش این واحدها به فراگیران داخلی و بین المللی هستند. 
دکتر قندی کمبود فضای های فیزیکی را از چالش های اصلی این گروه دانست و گفت:  در حوزه درمان با توجه به تعداد بالای مراجعین با کمبود فضا و نیرو مواجه هستیم و شرایط ویزیت بیماران باتوجه به حجم بالای مراجعه کننده نیاز به ارتقا دارد.
مدیر گروه پوست دانشگاه با  اشاره به فعالیت های پژوهشی گفت: در عرصه پژوهش در چند سال اخیر سالانه به طور متوسط 100 پایان نامه عمومی و تخصصی اجرا می شود. 
در این جلسه حاضرین نقطه نظرات خود را بیان کردند
 
 
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست نشست رئیس دانشگاه با گروه پوست