مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

بازدید سرزده سرپرست دانشگاه از بیمارستان روزبه

دکتر قناعتی: باوجود همه مسائل خاص بیماران و مشکلات موجود، کادر درمان بیمارستان روزبه فداکارانه به بیماران خدمت می‌کنند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از بیمارستان روزبه، بر تلاش برای افزایش سریع ظرفیت بستری بیماران اعصاب و روان تأکید کرد.

بازدید سرزده سرپرست دانشگاه از بیمارستان روزبه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی سرپرست دانشگاه روز دوشنبه 26 مهر 1400 با همراهی دکتر ذاکریان، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، دکتر سلامی، مدیر دفتر بازرسی دانشگاه، مهدی اعمالی، مشاور ویژه رئیس دانشگاه و دکتر یحیوی رئیس بیمارستان روزبه در بازدیدی سرزده، از بخش‌های مختلف بیمارستان روزبه دیدن کرد.

در انتهای این بازدید دکتر قناعتی در گفت وگو با روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به تفاوت ذاتی بیمارستان روزبه با سایر بیمارستان‌های دانشگاه، گفت: در بیمارستان‌های عادی، بیماران ازلحاظ جسمی دچار آسیب و مشکل هستند درحالی‌که بیماران این بیمارستان، مشکل بزرگ‌تری دارند و روح و روانشان آسیب‌دیده که این مسئله مدیریت این بیماران بسیار سخت می‌کند.

وی افزود: گاهی در اثر برخوردهای فیزیکی ناشی از حرکت‌های ناخواسته بیماران، صدمات جسمی به کارکنان این بیمارستان وارد می‌شود اما این کارکنان همچنان فداکارانه به این بیماران خدمت می‌کنند که جا دارد همین‌جا از آن‌ها تشکر کنم.

سرپرست دانشگاه نتیجه مشاهدات خود از بیمارستان را رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت: کادر بیمارستان رفتار بسیار خوبی با بیماران داشتند و مدیریت بخش‌ها خوب بود و بیماران ازلحاظ کیفیت غذا و امکانات راضی بودند.

وی کمبود فضای بستری برای بیماران اعصاب و روان را چالش جدی نظام سلامت معرفی کرد و گفت: ظرفیت بستری برای بیماران اعصاب و روان کم است و لازم است ما در دانشگاه که هر چه سریع‌تر روزبه 2 را که در کنار بیمارستان شریعتی 2 راه‌اندازی کنیم که ظاهراً بودجه و امکانات و فضا برای این امر فراهم‌شده و این اقدام باید در دستور کار قرار گیرد.

خبرنگار: زهرا حری

میر حامد  حسینی
تهیه کننده:

میر حامد حسینی

فیلم بردار

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *