مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

دکتر قناعتی: مدافعان سلامت با رشادت ها و جان فشانی های خود خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کردند

دکتر حسین قناعتی سرپرست دانشگاه در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن پیام به شرح زیر است:

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. دفاع مقدس که نماد استقامت و سمبل پیروزی بر پیچیده ترین عرصه رقابت های جهانی به شمار می رود چرا که این نبرد، تنها جنگ دو کشور نبود، بلکه جنگ همه زورگویان دنیا با ایران بود و اگر از آن به عنوان حماسه بزرگ یاد می شود، به این جهت است که فرزندان رشید ایران اسلامی با بضاعتی ناچیز و با دستان خالی به مصاف کسانی رفتند که از پیشرفته ترین ماشین های جنگی برخوردار بودند. جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی کرده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند و از این آزمون بزرگ الهی سربلند بیرون آمده، الگوی حرکت آنها، چراغ راه ما و آیندگان شد.

جا دارد در هفته دفاع مقدس از مدافعان سلامت که با رشادت ها و جان فشانی های خود خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کردند و نیز از شهدای این عرصه یاد کنیم. مردان و زنان بی ادعایی که در راه کمک به مردم عزیز کشورمان از هیچ کوششی دریغ نکردند و دلاورانه پای کار ایستادند و به امید خداوند متعال تا ریشه کن کردن ویروس کرونا از پای نخواهند نشست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردیهای تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا… الاعظم (عج) و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و توفیق ادامه راه شهیدان را برای خود و همگان مسألت می‌کنم.
دکتر حسین قناعتی 
سرپرست دانشگاه

 

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *