مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

بازدید رئیس دانشگاه از پروژه 250 تختخوابی مرکز طبی کودکان 2(حکیم)

دکتر قناعتی: هفته آینده بخشی از فازهای بیمارستان شروع به کار خواهند کرد؛ بنا داریم بیمارستان را در کمتر از 2 ماه راه‌اندازی کنیم

دکتر حسین قناعتی در آستانه افتتاح بیمارستان مرکز طبی 2 (حکیم)، از این مرکز بازدید کرد و گفت: پروژه تقریباً در فاز نهایی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، به همین منظور رئیس دانشگاه و هیئت همراه دکتر سید ابوالفضل ذاکریان معاون توسعه و دکتر سعید ناطقی معاون درمان و با همراهی دکتر شروین بدو، سرپرست بیمارستان مرکز طبی 2 و مسئولان از پروژه حکیم بازدید کردند.
در این بازدید ابتدا جلسه‌ای در رابطه با آماده‌سازی بخش‌ها، واحدها، تجهیز آنها و استقرار نیروی انسانی برگزار شد.
 رئیس دانشگاه با اشاره به بازدید از آخرین تغییرات اعمال‌شده در سازه ساختمان افزود: پروژه تقریباً در فاز نهایی است و جزئیاتی وجود دارد در رابطه با نیروی انسانی و مسائل دیگر مثل گازهای طبی، برق، گاز و تجهیزات اتاق عمل و ضرورت‌هایی چون رادیولوژی و سونوگرافی وجود دارد که در مورد آن صحبت شد و باید هرچه سریع‌تر رفع شود.
وی افزود: با یک برنامه‌ریزی خیلی خوبی که شد امیدواریم در مدت 45 روز، تمامی موارد گفته‌شده تکمیل شود. احتمالاً هفته آینده برخی از فازها شروع به فعالیت خواهند داشت و بنا داریم به امید خدا بیمارستان در کمتر از 2 ماه راه‌اندازی شود.

ارائه خدمات مرکز طبی 2 به کودکان منطقه جنوب تهران و سایر شهرها
دکتر شروین بدو سرپرست بیمارستان مرکز طبی 2 اظهار داشت خدا را شاکریم که پروژه تاکنون طبق برنامه پیش‌ رفته و بیمارستان مرکز طبی 2 یکی از بیمارستان‌های مجهز در جنوب تهران خواهد بود که به یاری خداوند خدمات تخصصی و فوق تخصصی کودکان را به منطقه جنوب تهران و همچنین در بعد سایر شهرها نیز ارائه خواهد داد. از دیگر اهم موارد اورژانس است که در حال تکمیل و تجهیز بوده و 3 اتاق عمل نیز تجهیز خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید به‌موازات بخش‌های ویژه، آزمایشگاه و رادیولوژی در حال آماده‌سازی و تجهیز است.
وی بیان کرد به همت خیر بزرگوار و حمایت بی‌دریغ رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، پروژه طبق برنامه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

 

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *