مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با سرپرست اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت

در راستای سیاست های مدیریت حقوقی وزارت بهداشت مبنی بر پیگیری موضوعات قضایی دانشگاه های علوم پزشکی کشور جلسه ای با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس و شاهین ساحلی مدیر حقوقی دانشگاه و همچنین دکتر میرحامد خانی مدیرکل و گرجی معاون قضایی اداره کل حقوقی وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست روز شنبه 9 بهمن 1400 در دفتر رئیس دانشگاه، درابتدا دکتر خانی ضمن بیان اهداف و سیاست‌های خود در وزارت بهداشت گفت: با بررسی های به عمل آمده و ارزیابی عملکرد دریافت شده از مدیریت‌های حقوقی دانشگاههای علوم پزشکی کشور خوشبختانه مدیریت حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد بسیار مطلوبی برخوردار بوده است و با توجه به تعداد کارکنان و واحد‌های تحت پوشش و وسعت دانشگاه این عملکرد جای قدردانی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد این جلسات به طور مستمر برگزار شود.
‌در ادامه دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه ضمن تشکر از حضور وی دراین جلسه گفت: از روز اول که مسئولیت گرفتم سعی کردم مسایل مختلف را با حقوقی دانشگاه در جریان بگذارم و مشاوره های لازم را بگیرم. از سایر مسئولان دانشگاه نیز انتظار دارم در موارد مورد نیاز حتما از این ظرفیت دانشگاه استفاده کنند.‌
دکتر قناعتی عملکرد مدیریت حقوقی دانشگاه را بسیار خوب توصیف و ابراز امیدواری کرد این مدیریت با همین قدرت و توانایی به کار خود ادامه دهد و اگر با کمبود نیرو نیز مواجه است اعلام کنند تا تصمیمات لازم در این خصوص به عمل آید.
وی همچنین به مدیر حقوقی دانشگاه تاکید کرد برای کمک به کادر درمان در خصوص پرونده هایی که بابت قصور پزشکی مطرح می‌شود حتما در کنار کادر درمان حضور داشته باشند و از وجود وکلا و مشاوران و کارشناسان حقوقی برای کمک به این افراد استفاده شود.‌
بحث آموزش های قضایی به کادر درمان از دیگر مواردی بود که رئیس دانشگاه بر آن تاکید کرد و قرار شد در این خصوص نیز مدیریت حقوقی دانشگاه اقداماتی در آینده نزدیک اتخاذ شود.
در پایان نیز شاهین ساحلی مدیر حقوقی دانشگاه ضمن قدردانی از حمایت های رئیس دانشگاه و معاون توسعه اعلام کرد: این مدیریت با استفاده از کارشناسان، مشاوران و وکلا تمام سعی خود را برای استیفای حقوق دانشگاه انجام داده و با قدرت از تضییع حقوق دانشگاه جلوگیری خواهد کرد و بر اساس آمار و اطلاعات موجود نیز تاکنون در این مسیر موفق بوده است.
وی همچنین تصریح کرد: این مدیریت در تمام روزهای هفته به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی موضوعات تمامی واحد‌های دانشگاه است.

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *