مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: بیمارستان الهام (سینا2) با وابستگی به بیمارستان سینا راه اندازی می شود

دکتر حسین قناعتی به همراه دکتر یزدی‌خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، بابایی بخشدار کهریزک، بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه شهرستان ری، کلهر شهردار کهریزک و هیئت امنای بیمارستان خیرساز الهام از پروژه نیمه کاره این بیمارستان (سینا2) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر قناعتی در حاشیه این بازدید گفت: امروز بازدیدی از بیمارستان خیرساز الهام (سینا2 )  داشتیم که پیشرفت فیزیکی حدود ۳۵ تا ۴۰ درصدی داشته و برای تکمیل آن می‌بایست برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.
وی افزود: از نظر محل جغرافیایی در این منطقه چندین اتوبان بزرگ و حادثه‌خیز عبور می‌کند که نیاز به بیمارستان تروما یا سوانح دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: همچنین خلأ بیمارستان در جنوب استان تهران احساس می‌شود که با افتتاح بیمارستان الهام (سینا2) این خلأ تا حدودی برطرف شده و برای حوادث دیگر نظیر زلزله و یا حوادث غیرمترقبه دیگر نیز به بیمارستانی در این محل نیاز داریم.
دکتر قناعتی بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد این بیمارستان وابسته به بیمارستان سینا به عنوان قدیمی‌ترین و کامل‌ترین بیمارستان کشور خواهد شد و از اساتید برجسته و خبره آن در تجهیز و مدیریت بیمارستان الهام استفاده شود.
وی گفت: همچنین تلاش داریم با تلفیق بودجه دولتی، خیرین و سایر امکانات هر چه سریع‌تر این محل آماده خدمت‌رسانی به مردم جنوب استان تهران شده و در دولت سیزدهم شاهد تکمیل این بیمارستان و تحویل به مردم منطقه باشیم.

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *