مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

سمینار تازه‌های پیوند کبد برای آموزش ارزیابی، مراقبت و درمان مشکلات بیماران پیوند کبد برگزار شد

در این سمینار علاوه بر ارائه تازه ترین یافته های علمی در حوزه پیوند کبد، از كتاب مباني پايه و كاربردي پيوند كبد كه توسط جمعی از اساتید دانشگاه علوم پزشكي تهران تأليف شده است، رونمایی شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سمينار تازه‌های پيوند كبد براي آموزش ارزيابي، مراقبت و درمان مشكلات بيماران پيوند كبد با حضور دکتر جعفریان رییس دانشگاه، روز جمعه 23 تیر سال 96 در سالن همایشهای مرکز تصویربرداری مجتمع برگزار شد.
در این سمینار یک‌روزه، جمعی از اعضای هیئت‌علمی مجتمع، ازجمله دکتر نصیری طوسی، دکتر ستار زاده، دکتر احمدی‌نژاد، دکتر نجاتی صفا، دکتر جعفریان، دکتر نجفی، دکتر آزموده، دکتر سعیدی، دکتر قناعتی، دکتر عباسی، دکتر فخار و دکتر دشتی به ایراد سخنرانی در خصوص تازه‌ترین یافته‌های بالینی و پاراکلینیک در حوزه پیوند کبد پرداختند.
در حاشيه اين مراسم، از كتاب مباني پايه و كاربردي پيوند كبد كه توسط بيش از ٥٠ نفر از استادان دانشگاه علوم پزشكي تهران تأليف شده است، رونمایی شد.
اين مجموعه اولين كتاب تأليفي درزمینهٔ پيوند كبد به زبان فارسي است و امكان آموزشي مناسبی را براي گروه‌های هدف مرتبط با مشكلات بيماران پيوندي فراهم می‌کند.
لازم به توضیح است، پيوند كبد درمان مؤثر و پيچيده نارسايي كبد بوده و بررسی‌ها و مراقبت‌های قبل، هنگام و بعد از عمل نيازمند توانايي ماهرانه و هماهنگي دقيق گروه‌های مختلف پزشكي و پرستاري است.

تهیه کننده:

2 نظر برای این مقاله وجود دارد

دکتر زهرا احمدی نژاد

دکتر زهرا احمدی نژاد

78/10/11 - 00:00

با سلام و احترام ضمن تشکر ازروابط عمومی دانشگاه برای درج اخبار مربوط به سمینار تازه های پیوند تذکر دو نکته را در این زمینه ضروری میدانم اول این که اسامی سخنرانان که در خبر آمده دقیق و صحیح نیست. دوم این که بهتر است برای این که خبر صرفا نقش اطلاع رسانی و اعلام برگزاری یک سمینار را نداشته باشد. از هر سخنرانی یک یا دو پیام علمی مهم یادداشت و پس از تایید توسط سخنران درج شود و یا حداقل آمار مربوط به پیوند بیان شود. با تشکر دکتر زهرا احمدی نژاد دبیر علمی سمینار

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سلام؛ ضمن تبریک بابت همه موفقیتهای ارزشمند؛ ای کاش فصلی از این کتاب ارزشمند هم اختصاص به مراقبتهای پرستاری قبل، حین و بعد از پیوند کبد بود که در نگارش آن یک استاد پرستاری مشارکت داشت.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *