مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

عیادت رییس دانشگاه از آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه

دکتر کریمی با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) از مصدومان منتقل شده به این بیمارستان عیادت و از نزدیک روند درمان آنها را بررسی کرد.

گالری عکس

در این بازدید، دکتر کریمی رییس دانشگاه، صبح روز سه شنبه 23 آبان 1396 با حضور در بخش اورولوژی بیمارستان امام خمینی (ره)، ضمن گفت و گو با پزشکان معالج در جریان آخرین مراحل و وضعیت درمانی مصدومان قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید، روند رسیدگی به بیماران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه دکتر صادق نیت و تیم همراهشان، با آمادگی کامل و به سرعت اقدامات لازم برای درمان بیماران را از همان ساعات اولیه آغاز کرده اند و متخصصین مختلف بر بالین مصدومان حضور داشتند.
دکتر کریمی، مهم ترین مشکلات مصدومان را ناراحتی های ارتوپدی خواند که تا کنون به خوبی مدیریت شده اند و تصریح کرد: در ساعات اولیه پس از زلزله، گاهی بیماران، بیش از خدمات درمانی به حل مشکلات روحی نیازمند هستند از این رو با هماهنگی رییس بیمارستان، تعدادی از همکاران روانشناس بر بالین مصدومان حاضر شدند تا بیماران از بحران به سلامت عبور کنند.
رییس دانشگاه، ضمن قدردانی از تیم مدیریتی، همکاران پزشک، جراح و پرستاران بیمارستان گفت: خوشبختانه اغلب بیماران به سرعت تعیین تکلیف شده و از روند درمان راضی بودند، تعدادی از آنها به icu و تعدادی نیز به اتاق عمل رفته بودند و به تدریج روند درمان آنها در حال پیگیری است.
دکتر کریمی همچنین در نشست با رییس بیمارستان، تسهیل شرایط ورود و خروج، تردد و دسترسی بیماران، رسیدگی به پارکینگ بیمارستان و اصلاح کیفیت غذای بیماران را از مهم ترین اقدامات خواند و تاکید کرد: عمر دوره مدیریتی کوتاه است از این رو بیاندیشید که چگونه در این مدت کوتاه، اصلاح سیستم فعلی را در دستور کار قرار دهید.
گفتنی است، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است و تا کنون حدود 170 پس لرزه داشته است.

خبر: نسیم قرائیان
عکس: میثم عطری

تهیه کننده: