مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

قدردانی سرپرست جدید دانشگاه از خدمات شایسته دکتر عباسعلی کریمی

دکتر حسین قناعتی در پیامی از زحمات رئیس پیشین دانشگاه قدردانی کرد و نوشت: خدمات شایسته جنابعالی برای ارتقای جایگاه ممتاز ملی و بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و بهداشت و درمان ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در متن این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر کریمی
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران
تاریخ درخشان 170 ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران که با رشادت مرحوم امیرکبیر به‌عنوان نگین درخشان علم و ادب این مرزوبوم شکل گرفت نشان می‌دهد که در همه برهه‌ها فارغ از همه محدودیت‌ها در مسیر تعالی و تربیت و پیشرفت بوده است.
به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دانشگاه علوم پزشکی تهران نماد آموزش عالی کشور است که این تعبیر، جایگاه و مسئولیت‌های اجتماعی این دانشگاه را نشان می‌دهد.
خدمات شایسته جنابعالی برای ارتقای جایگاه ممتاز ملی و بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و بهداشت و درمان ستودنی است به‌ویژه که در دوران کرونا همچون دفاع مقدس دلاوران به پیروی از سالار شهیدان از جان‌مایه گذاشتند. و درس شجاعت و جوانمردی را از مکتب اباعبدالله الحسین به ارمغان آورده و با روحیه جهادی تلاش کردید ابعاد گوناگون فعالیت‌های دانشگاه دچار وقفه نشود.
این‌جانب ضمن قدردانی از زحمات جنابعالی در طول دوره مدیریت چهارساله گذشته برایتان موفقیت و بهروزی بیشتر آرزومندم.
دکتر حسین قناعتی
سرپرست دانشگاه

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

دکتر منوچهری

دکتر منوچهری

00/06/27 - 08:35

با سلام واقعاً زحمات آقای دکتر کریمی در دانشگاه ستودنی است و البته قدرشناسی و قدردانی نیز رویه پسندیده ای است که رییس جدید دانشگاه درپیش گرفته اند. برای هر دو عزیز آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *