مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه

مراسم تقدیر و تجلیل از قهرمانان ورزش دانشجویی دانشگاه برگزار شد

از سوی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، مراسم تقدیر از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش دانشگاه در بخش دانشجویی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، به دنبال افتخارات و توفیقات اخیر کسب شده توسط تیم های ورزشی دانشجویان دانشگاه در هر دو بخش دختران و پسران در المپیادهای ورزش های همگانی و قهرمانی، دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و نیز مسابقات لیگ برتر فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه، مراسم تقدیر از قهرمانان ورزشی رشته های مختلف برگزار شد.
دکتر پورغریب مدیر تربیت بدنی، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، نخستین دوره المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر و دختر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و برگزیدگان مسابقات لیگ برتر  فوتسال دانشجویان پسر و همچنین ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین دانشجویان دانست و افزود: رویکرد ما ورزش همگانی است و از طریق اعتلای ورزش همگانی به ورزش قهرمانی خواهیم رسید.
دکتر جعفریان رئیس دانشگاه نیز ضمن تاکید بر اهمیت ورزش در میان دانشجویان و اساتید، بازگشت ورزش دانشگاه به جایگاه اصلی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را خواستار شد و اعلام امیدواری کرد: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی تهران در المپیادهای بعدی به مقام های بیشتری دست یابد.
رییس دانشگاه با اشاره به‌ تجهیز و توسعه هر چه بیشتر فضاهای ورزشی دانشگاه و حمایت های بیشتر مسئولان دانشگاه از ورزش دانشجویی در رسیدن به جایگاه واقعی در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور، تصریح کرد: قهرمانان ورزش، سفیران ورزشی در میان دانشجویان دانشگاه هستند و باید در نهادینه کردن ورزش در بین دانشجویان تلاش کنند.
توضیح این که مراسم تقدیر از قهرمانان ورزش دانشگاه با حضور دکتر جعفریان رئیس دانشگاه، دکتر حلب چی معاون دانشجویی، معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده ها، مدیران بخش های مختلف و افتخار آفرینان ورزش دانشجویی دانشگاه در رشته های مختلف در هر دو بخش دختران و پسران، روز سه شنبه 2 خرداد 96 در سالن اجلاس دانشگاه تشکیل شد. در این مراسم، از مدال آوران و قهرمانان رقابت های مذکور، به‌رسم یادبود با اهدای حکم و جوایز نفیس قدردانی شد.

تهیه کننده: