مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهردار منطقه 18 تهران

در پی اقدامات انجام شده در جهت پیگیری و تسریع احداث پردیس دوم دانشگاه، مهندس فیاض، شهردار منطقه 18 تهران و مدیران شهرداری اين منطقه با رئيس دانشگاه دیدار کردند.

گالري عکس
دکتر کريمي در ابتدای جلسه بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز، مطابق با استانداردهای لازم برای مأموریت های دانشگاه، تاکید و اظهار امیدواری کرد که با همکاری دانشگاه و شهرداری منطقه 18 شاهد آغاز عملیات اجرایی پردیس شماره 2 دانشگاه باشیم.
همچنین در این جلسه مهندس فیاض با اشاره به اهمیت این پروژه برای طرفین، ضرورت برنامه‌ریزی تسهیلات جانبی لازم مانند دسترسی‌ها، شبکه حمل و نقل و... را همزمان با پیگیری مقدمات اجرای پروژه ضروری دانست و تاکيد کرد درآمد ناشی از عوارض بایستی به همین منظور هزینه شود.
رئيس دانشگاه و شهردار منطقه 18 بر موضوع برنامه‌ریزی بلندمدت در فازهای بعدی و تغییر کاربری زمین‌های اطراف تاکید داشتند.
در ادامه دکتر بيگلر، معاون توسعه دانشگاه ساخت مگا هاسپیتال دروازه جنوبی تهران با هدف خدمت‌رسانی به مردم محروم حاشیه جنوبی شهر، کاهش بار ترافیکی ناشی از مراجعین درمانی شهرهای جنوبی به مرکز شهر، رفع مشکل تامین فضاهای آموزشی اعم از دانشکده، مراکز تحقیقاتی و مرکز رشد را از مزایای اصلی این طرح در توسعه دانشگاه برشمرد.

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

دانشجوی امیدوار

دانشجوی امیدوار

78/10/11 - 00:00

سلام، بصورت سیستماتیک اعتراضات دانشجویان دکترای تخصصی رشته های دانشکده توانبخشی را در مورد اعتراض به بزرگداشت روز ملی فیزیوتراپی توسط شخصی که مسیولیت فنی بخش را که بطور قانونی به فیزیوتراپیست تعلق دارد، را گرفته است، ناعادلانه سانسور میکنید.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *