مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

نهمین همایش بزرگ ایثارگران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت ایثار و حمایت از جنبش مقاومت فلسطین به صورت مجازی برگزار شد

نهمین همایش ایثارگران با حضور مسئولان و کارکنان دانشگاه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت ایثار و حمایت از جنبش مقاومت فلسطین به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، در این مراسم ابتدا دکتر عبدالرحمان رستمیان مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر را در عملیات پرافتخار بیت المقدس تبریک گفت و از  مجاهدت ها و فداکاری ایثارگران و خانواده های آنها قدردانی کرد.
وی در خصوص حمایت از پیروزی جنبش مقاومت فلسطین گفت: همه مسلمین در  برابر قضیه‌ فلسطین، مسئول و دارای تکلیف دینی هستند که باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند، همچنان که رهبری و ملت ما وارد شدند.
در ادامه برنامه کلیپ آزاد سازی خرمشهر پخش شد که در آن به آغاز عملیات بیت‌المقدس در نیمه شب دهم اردیبهشت سال ۶۱ اشاره داشت.
این کلیپ نشان می دهد که پس از آزادسازی خرمشهر رزمندگان ایرانی در اولین اقدام، در مسجد جامع خرمشهر نماز شکر به جا آوردند و با انتشار خبر این پیروزی در سطح کشور موجی از شادی و سرور سراسر ایران را فرا گرفته است، به طوری که مردم در سرتاسر کشور به خیابان‌ها رفته و به شادی و پخش شیرنی پرداختند.

بخش بعدی برنامه کلیپ خاطرات دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه، دکتر محقق و دکتر توگه از ایثارگران دوران دفاع مقدس بود.
برنامه با حضور مجازی دکتر محمود بیگلر از جانبازان  دفاع مقدس و معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه ادامه پیدا کرد. وی در 12 سالگی عازم جبهه شد و در زمان  اعزام به دلیل سن کم در آن شرایط مجبور به دستکاری تاریخ شناسنامه شد تا امکان حضور در جبهه را پیدا کند.
وی در پاسخ به این سوال که در دوران مسئولیت با چالش های مدیران بالا دستی و مدیران معاونت توسعه چگونه مواجه می شوید گفت: با  توجه به اینکه معاون توسعه چندین رئیس دانشگاه هم در دانشگاه علوم پزشکی ایران و هم در دانشگاه علوم پزشکی تهران را تجربه کرده ام با الگو گرفتن از اخلاق اسلامی و با سعه صدر و تامل مشکلات تاکنون بر طرف شده است.
در بخش پایانی  مسابقاتی در خصوص نحوه عملیات بیت المقدس، تعداد شهدا و مجروحان و تلفات دشمن برگزار که مقرر شد به برندگان از طرف دفتر امور ایثارگران دانشگاه جوایزی اهدا شود.
فضای برگزاری برنامه را دانشکده مجازی فراهم کرده بود و اجرای این برنامه را  دکتر نظری مجری برنامه به خانه بر می گردیم شبکه پنج به عهده داشت.

آقای يوسفي نژاد
تهیه کننده:

آقای يوسفي نژاد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *