مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به دکتر محمد کاظم بخشنده و قدردانی از تلاش های دکتر مهدی ابراهیمی

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در دو پیام جداگانه انتصاب دکتر محمد کاظم بخشنده، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان و عضو هیئت علمی دانشگاه را به سمت فرمانده مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه تبریک گفت و از خدمات ارزشمند دکتر مهدی ابراهیمی فرمانده پیشین قدردانی کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در متن پیام تبریک آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد کاظم بخشنده
استادیار محترم مغز و اعصاب کودکان         
 با سلام و احترام
یکی از رسالت‌های بسیج به عنوان شجره طیبه، حرکت صحیح در قید انقلاب اسلامی، قرآن و اسلام است و اکنون‌که با جنگ روانی از سوی دشمن مواجه هستیم بسیج باید به‌عنوان پایه افسران جنگ نرم، منسجم‌تر، با برنامه و دقت بیشتر کار کند و مسئولان بسیج باید طرح انسجام نیروهای انقلاب را جدی بگیرند و افراد را شناسایی و توانمند کنند.
اینجانب انتصاب جنابعالی را به عنوان فرمانده مرکز بسیج دانشگاه تبریک می گویم از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را خواستارم.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

در متن پیام قدردانی آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر ابراهیمی
مسئولیت پذیری و همکاری همه ارکان دانشگاه، بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.
 لازم می‌ دانم از تلاش‌ ها و خدمات ارزشمند جنابعالی در زمان تصدی مرکز بسیج دانشگاه که نتایج پرباری در پی داشته است، سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت کنم.
امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌ های ارزنده شما بهره‌ مند گردد.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی