مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز پرستار

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیام خود به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار نوشت: پرستاری، ستون فقرات خدمات پزشکی است، اگر پرستاری عملکرد صحیحی داشته باشد، بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان حل خواهد شد که این مساله جایگاه مهم و حساس پرستاری را نشان می‌دهد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن پیام به شرح زیر است:

بسم االله الرحمن الرحیم
ولادت با سعادت اسوه صبر و استقامت بانوی عشق، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران به ویژه  پرستاران پرتلاش تبریک می گویم.
حقیقتاً پرستاری یک شغل ویژه است و ردای مقدسی است که لیاقت آن به هرکسی داده نمی‌شود.
هر سرنوشتی که خداوند برای انسان مقدر فرموده، حسب لیاقت‌ها و استعدادهای درونی اوست و هرکسی توفیق انجام هر کاری را به دست نمی‌آورد.
پرستاری، ستون فقرات خدمات پزشکی است اگر پرستاری عملکرد صحیحی داشته باشد، بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان حل خواهد شد که این مساله جایگاه مهم و حساس پرستاری را نشان می‌دهد.
لازمه تأثیرگذاری بر مردم، خودسازی است و اینکه تلاش کنیم هر کاری که می‌کنیم خالصانه برای رضای خدا باشد.
از همه شما تقاضا دارم با دلسوزی، با مهربانی و با سعه‌صدر با بیماران رفتار کنید و در همه کارهایتان خدا را در نظر داشته باشید.
از زحمات یکایک شما پرستاران گرامی که با تمام وجود و خالصانه به مردم عزیز کشورمان خدمت رسانی می کنید قدردانی می کنم و برای همه شما خوبان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی