مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

دکتر جعفريان: ما شرافت پزشكي را با ممارست و گذر از جواني كسب مي كنيم و آنرا پاس خواهيم داشت

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت اول شهریور، روز پزشک

دکتر علي جعفريان، رييس دانشگاه به مناسبت فرارسيدن اول شهريور، روز پزشک در پيامي اين روز را به همه‌ي همكاران پزشك تبريک گفت.

متن پيام به شرح زير است:
اول شهريور كه بر اساس تاريخ زادروز ابن سينا است، «روز پزشك» ناميده شده است. پزشك در تمام فرهنگ‌ها با يك مفهوم شناخته مي‌شود و آن كسي است كه براي حفظ و بازگرداندن سلامت به مردم از تمام توان خود استفاده مي‌كند. اين جايگاه اصلي پزشك است كه البته با تحمل سختي‌ها و زحمات فراوان و در زماني طولاني به دست مي‌آيد.
اين روز را به تمام همكاران پزشك كه از مراكز بهداشتي درماني روستايي تا بيمارستان‌هاي بزرگ ارجاعي دانشگاه علوم پزشكي تهران مشغول ارائه خدمت هستند تبريك مي‌گويم. پزشكان ما گرچه در سال‌هاي اخير با حجم كار بيشتر و گاهي كم لطفي‌هاي بيشتر روبرو بودند ولي همواره عصاره اصيل طبابت را حفظ نمودند و ترديد ندارم كه با همان حس نوع دوستي و وظيفه‌شناسي كه دانشكده پزشكي را با آن شروع كردند به كار خود ادامه خواهند داد. ما شرافت پزشكي را با ممارست و گذر از جواني كسب مي‌كنيم و آنرا پاس خواهيم داشت و مردم قدرشناس كشورمان نيز به خوبي بر اين امر وقوف دارند.
براي تمام پزشكان و خانواده‌هاي محترم ايشان كه نقش مهمي در عملكرد مطلوب آنان دارند، سلامت و سعادت آرزو مي‌كنم.
دكتر علي جعفريان
رئيس دانشگاه

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

صديقه نورشاهي

صديقه نورشاهي

78/10/11 - 00:00

احتراما با آرزوي سلامتي روزافزون جنابعالي اينجانب صلاحيت تشخيص ميزان توانايي طبابت پزشكان را قطعا ندارم اما از نظر ارتباط و رفتار انساني آنان را به زعم خودم دسته بندي مينمايم. اميدوارم آنچه در طلب آن هستيد به هر ميزان كه ميخواهيد بدست آوريد چون در آن ايمان و منفعت همگاني را ميبينم و آرزوي توفيق درجات علمي و انساني كليه پزشكان را هميشه دارم و اين روز را خدمت جنابعالي و پزشكان محترم تبريك عرض عرض مينمايم. صديقه نورشاهي

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *