مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

پیام تسلیت رییس دانشگاه به مناسبت درگذشت استاد دکتر حسن فرسام

دکتر علي جعفريان، رييس دانشگاه در پيامي درگذشت دکتر حسن فرسام، استاد پيشکسوت داروسازي را به همسر مکرمه و فرزند گرامی ایشان، دانشجویان، همکاران و تمامی جامعه دانشگاهی تسليت گفت.


متن کامل پيام رييس دانشگاه به شرح زير است:
انا لله و انا الیه راجعون
استاد دکتر حسن فرسام پیشکسوت داروسازی کشور و رییس موزه ملی تاریخ علوم پزشکی به دیار باقی شتافت. انسانی عالم، استادی متخلق، پژوهشگری پرتلاش که بیش از نیم‌قرن خود را وقف دانشگاه و فرهنگ کشور کرد. تواضع، جدیت در کار، دقت نظر، مناعت طبع و سلامت نفس و عرق ملی و دانشگاهی ابعادی از شخصیت ایشان بود که من در مدت آشنایی خود با ایشان دریافتم. فقدان این استاد فرزانه برای دانشگاه علوم پزشکی تهران و جامعه داروسازی کشور مایه تأسف و تأثر است.
اینجانب به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مصیبت وارده را به همسر مکرمه و فرزند گرامی ایشان، دانشجویان، همکاران و تمامی جامعه دانشگاهی خصوصاً داروسازی و سایر بازماندگان تسلیت عرض مي کنم، رحمت واسعه الهی و علو درجات را برای ایشان از خداوند منان مسألت می‌نمایم.
دکتر علی جعفریان
رییس دانشگاه
توضيح اينکه پيکر استاد فرسام ساعت 8 صبح روز يکشنبه 18 بهمن 94 با حضور اساتيد، مسئولان، دانشجويان، کارکنان و علاقه مندان به اين مرحوم از روبروي دانشکده داروسازي تشييع خواهد شد.

 

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی