مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در آستانه سومین سالروز شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

شهید سردار سلیمانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر
سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی را تسلیت عرض می‌کنم ان‌شاءالله که خداوند عالم روح ایشان را با انبیا و اولیاء محشور نماید.
 زندگی سردار سلیمانی سرشار از نکات آموزنده است، سادگی، صفا، صمیمیت، خلوص، یکرنگی و یکدلی و نگاه محبت‌آمیز به همه اقشار مردم از خصوصیاتی است که باید به آن توجه کرد. توکل به خدا، شجاعت و نهراسیدن از مرگ و داشتن آرزوی شهادت از سایر ویژگی‌های بارز این سردار بزرگ است.
سردار سلیمانی طوری زیست که وقتی‌ به رحمت خدا رفت و شهید شد تمام اقشار با هر نگاه و نگرشی در تشییع پیکر ایشان حاضر شدند و بدرقه پیکر ایشان نمادی از یک حرکت ملی بدون توجه به گرایش‌ها و سلائق بود. هر کس با هر سلیقه‌ای در این تشییع حضور داشت و تقریباً می‌شود گفت بزرگ‌ترین تشییع تاریخ پس از رحلت امام خمینی (ره) است که جمعیت عظیمی به استقبال تشییع پیکر ایشان آمدند.
ان‌شاءالله راهشان مستدام و برای همه ما الگو باشد تا بتوانیم از داشته‌های این شهید و روش ایشان برای زندگی استفاده کنیم و با تمام توان در زندگی پیش برویم و بدانیم که یک فرد می‌تواند حتی به‌اندازه صد هزار نفر یا حتی یک‌میلیون نفر اثرگذار باشد.
اثرگذاری سردار سلیمانی بسیار زیاد بود و شاید به‌اندازه میلیون‌ها نفر به این مملکت خدمت کرد و این نشان‌دهنده این است، اگر انسان با خدا باشد خداوند به کارش برکت می‌دهد و کارش گسترش می‌یابد و اثر کارش چند صد و چند هزار و چند میلیون برابر خواهد شد و این معجزه خداوند است که به مخلصین این توان را می دهد که بتوانند اینگونه اثرگذار باشد.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *