مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

پیام قدردانی دکتر عباسعلی کریمی از اساتید، معاونان، روسا، مدیران، پرستاران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران در نامه ای از همراهی، همدلی و تلاش همه دانشگاهیان قدردانی و برای رئیس جدید دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن نامه به شرح زیر است:

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

دانشگاهیان گرامی
 اساتید، معاونان، روسا، مدیران، پرستاران، کارکنان و دانشجویان عزیز
با سلام و احترام
 اکنون که به فضل الهی پس از 47 سال حضور در کنار شما خوبان در دانشگاه بزرگ علوم پزشکی تهران و 4 سال ریاست دانشگاه این مسئولیت را واگذار می‌کنم خدای را شاکرم که توفیق خدمت گذاری را به من عطا کرد. دانشگاه خانه اول من است و از آنجا که هیچ کسی از خانه خودش خداحافظی نمی‌کند تا زمانی که توان دارم در راه رسالت دانشگاه تلاش خواهم کرد.
 خدای را شاهد می‌گیرم که از هیچ تلاشی برای سربلندی دانشگاه و دانشگاهیان کوتاهی نکردم و همواره به سرمایه‌های انسانی دانشگاه و همکاران خودم به چشم اعضای خانواده‌ام نگاه کردم و تمام توانم را برای دانشگاه گذاشتم. اگر همراهی، همدلی و تلاش شما دانشگاهیان نبود هیچ‌یک از موفقیت‌های کنونی نصیب دانشگاه علوم پزشکی تهران نمی‌شد. شما مسئولان، کارکنان و دانشجویان لایق، افتخار این دانشگاه هستید و از لحظه‌لحظه در کنار شما بودن لذت بردم.
 بخش عمده‌ای از دوران مدیریت اینجانب در دوران کرونا گذشت؛ بدون هیچ‌گونه تعارفی به همه شما که جانانه در این بحران طاقت‌فرسا ایستادگی کردید، دست‌مریزاد می‌گویم.
 برای رئیس جدید دانشگاه، جناب آقای دکتر قناعتی، استاد محترم و ایثارگر دانشگاه آرزوی توفیق دارم.
در پایان از همه عزیزانی که ناخواسته موجب تکدر خاطرشان شده‌ام حلالیت می‌طلبم و برای همه آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون دارم.
دکتر عباسعلی کریمی

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

2 نظر برای این مقاله وجود دارد

ناشناس

ناشناس

00/06/21 - 13:16

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست هر کجا هست خدایا به سلامت دارش با آرزوی سلامتی و توفیق و سعادت اخروی برای این استاد بزرگ

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
ابوالفضل گلستانی
00/06/21 - 15:13

سلام و احترام خدمت استاد دکتر کریمی عزیز، من هم به سهم خودم از زحمات و تلاش شبانه روزی جنابعالی و تیم مدیریت همراه شما در دوران مسؤولیت ریاست دانشگاه قدردانی و سپاسگزاری می کنم. سخنان و چهره خندان شما از یادرفتنی نیست. آرزو و دعا می کنم هر جا باشید، سلامتی و شادی و سرفرازی یار و قرین شما باشد. دکتر گلستانی- گروه بیوشیمی بالینی دانشکده پزشکی

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *