محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

ادامه‌ی اجرای کارزار بیماریابی فعال سل در اتباع بالای ۱۲ سال در شهرستان اسلامشهر

واحد بیماری‌های واگیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر گزارشی از روند اجرای کارزار بیماریابی فعال سل در اتباع بالای ۱۲ سال در این شهرستان ارائه کرد.

ادامه‌ی اجرای کارزار بیماریابی فعال سل در اتباع بالای ۱۲ سال در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مهشید کریمی، کارشناس بیماری‌ها ی واگیر شبکه در این خصوص گفت: طرح بیماریابی سل از اول بهمن ۱۴۰۱ باهدف شناسایی بیماران و افراد مشکوک به سل در شهرستان اسلامشهر آغازشده و تا پایان فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد. در ادامه ی اجرای این طرح، در هفته اول اسفند ۱۴۰۱، تیم‌های سیار بیماریابی متشکل از مراقب سلامت مرد و یک مراقب سلامت از پایگاه‌های شرکت‌کننده در طرح به‌صورت بیماریابی فعال به مناطق حاشیه و مدارس شهرستان مراجعه کردند و پرسشگری طرح سل از اتباع بالای ۱۲ سال انجام شد.
وی در ادامه افزود: افراد مشکوک پس از شناسایی به مراکز درمانی ارجاع داده‌شده و آزمایش اسمیرخلط و بررسی اطرافیان برای آنها انجام می‌شود. این افراد همچنین به‌صورت رایگان برای گرافی ریه به رادیولوژی معرفی می‌شوند.
کریمی در پایان گفت: تاکنون هفتاد درصد از جمعیت موردنظر در این طرح غربالگری شده‌اند.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

ادامه‌ی اجرای کارزار بیماریابی فعال سل در اتباع بالای ۱۲ سال در شهرستان اسلامشهر ادامه‌ی اجرای کارزار بیماریابی فعال سل در اتباع بالای ۱۲ سال در شهرستان اسلامشهر ادامه‌ی اجرای کارزار بیماریابی فعال سل در اتباع بالای ۱۲ سال در شهرستان اسلامشهر ادامه‌ی اجرای کارزار بیماریابی فعال سل در اتباع بالای ۱۲ سال در شهرستان اسلامشهر ادامه‌ی اجرای کارزار بیماریابی فعال سل در اتباع بالای ۱۲ سال در شهرستان اسلامشهر ادامه‌ی اجرای کارزار بیماریابی فعال سل در اتباع بالای ۱۲ سال در شهرستان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *