محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

ارسال جوایز نقاشی و نمایش عروسکی دانش آموزان در شهرستان اسلامشهر

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از ارسال جوایز مسابقات ویژه دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، سارا حاصلی فرد، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه در این خصوص گفت: با توجه به فرارسیدن هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت‌ماه) برنامه‌ها و اقداماتی در راستای گرامیداشت این هفته با محوریت تقدیر از دانش آموزان فعال شبکه‌های مجازی با موضوع پیشگیری از کرونا ویروس تدارک دیده شد.
وی در ادامه اظهار داشت که برگزاری مسابقه در فضای مجازی با محوریت  تغذیه متعادل و متنوع در خانه سالم، ایمنی در خانه سالم، حفظ محیط‌زیست در خانه سالم و تحرک بدنی ازجمله این فعالیت‌ها بود که دانش آموزان آثار خود را به‌صورت تصاویر نقاشی یا کلیپی از نمایش عروسکی از طریق فضای مجازی برای مراقبین سلامت مدرسه ارسال کردند.
حاصلی فرد از اهدا و ارسال جوایزی به‌رسم یادبود به نفرات برتر به درب منازل دانش آموزان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط کنونی و بحران شیوع کروناویروس، جوایز با حفظ و رعایت نکات بهداشتی بسته‌بندی و به درب منازل نفرات برتر ارسال شد که این اقدام با استقبال دانش آموزان هم مواجه شد.



زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *