محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

ارسال دستورالعمل مبارزه با کرونا ویروس و فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی به دانشگاه‌های تحت پوشش شهرستان اسلامشهر

با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی، دستورالعمل مبارزه با کرونا ویروس و فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار به دانشگاه‌های تحت پوشش شهرستان اسلامشهر ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، سارا حاصلی فرد، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه در این خصوص گفت: یکی از راه‌های کاهش مواجهه و قطع زنجیره تماس رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و با توجه به اینکه حفظ سلامت کارکنان و دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است لازم است مقررات ویژه‌ای از طریق فاصله‌گذاری اجتماعی علاوه بر رعایت اصول بهداشتی برای کاهش مواجهات در نظر گرفته شود.
وی در ادامه افزود: اساتید، دانشجویان و کارکنان این مراکز می‌بایست در سامانه خود اظهاری وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند و حتی‌الامکان مواجهه چهره به چهره افراد کاهش یابد و در صورت مواجهه بایستی فاصله ۱-۲ متر رعایت شود.
 حاصلی فرد همچنین بر ضرورت و اهمیت مطالعه دقیق، اجرا و نظارت ب اجرای تمام مفاد مندرج در دستورالعمل هم در این مراکز و دانشگاه‌ها تأکید کرد.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *