محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

انجام فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند با طراحی متفاوت در مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته موسی‌آباد در شهرستان اسلامشهر

سرپرست و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته موسی‌آباد از مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با انجام طراحی متفاوت اقدام به اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند در شرایط بحران شیوع کووید-۱۹ کرد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، محمدصادق عبدی، سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته موسی‌آباد از مراکز تحت پوشش شبکه در این خصوص گفت: شناسایی راه‌های انتقال عامل ایجادکننده بیماری نقش مهمی در کنترل آن دارد و با عنایت به آخرین اطلاعات، انتقال ویروس کرونا از انسان به انسان از طریق سرفه، عطسه، تخلیه ترشحات بینی و دهان در محیط می‌باشد. یکی از راه‌های کاهش مواجهه و قطع زنجیره تماس، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.
وی در ادامه از انجام اقداماتی در مرکز خدمات جامع سلامت موسی‌آباد  گفت و افزود: ازجمله این اقدامات می‌توان به اختصاص و تجهیز بخشی از ساختمان مرکز به‌عنوان بخش کرونا شامل اتاق پزشک، اتاق خدمات پرستاری، اتاق نمونه‌گیری حلق و بینی، واحد پذیرش جداگانه بیماران کرونا و استقرار میز خدمت برای راهنمایی مراجعین و انجام خط‌کشی و اجرای نشانه‌گذاری و علامت‌گذاری راهنمای رعایت فاصله‌گذاری در سالن انتظار مراجعین مرکز و آزمایشگاه روی صندلی‌ها و ورودی اتاق‌ها است که امیدواریم بتوانیم با نظارت و پایش اجرای مقررات در کاهش شیوع و قطع زنجیره انتقال مؤثر بوده باشیم.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *