محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

اولین جلسه کمیته داخلی اجرایی واکسیناسیون کرونا شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای فاز پنجم طرح شهید سلیمانی

دکتر تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر بر برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برنامه‌های بر اساس سند کشوری گسترش واکسیناسیون کرونا برای پیشبرد طرح تأکید کرد.

اولین جلسه کمیته داخلی اجرایی واکسیناسیون کرونا شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای فاز پنجم طرح شهید سلیمانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ با حضور دکتر فاطمه تاجیک، مدیر؛ دکتر عباس امیراحمدی، معاون و کارشناسان مسئول واحدهای فنی و سرپرست امور اداری شبکه در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی در خصوص واکسیناسیون عموم مردم بر اساس اولویت بندی‌های انجام‌شده بر اساس سند کشوری گسترش واکسیناسیون کرونا برگزار شد در راستای اهمیت تشکیل کمیته هماهنگی شهرستانی واکسیناسیون، صدور ابلاغ برای اعضای کمیته داخلی اجرایی واکسیناسیون در اسرع وقت، تدوین نهایی برنامه عملیاتی در خصوص مرحله اجرایی واکسیناسیون و اتمام مرحله اول از فاز اول برنامه واکسیناسیون که مربوط به پوشش واکسیناسیون کادر درمان در بخش خصوصی است بحث و گفتگو شد. 
دکتر تاجیک بر برآورد ۷۰ درصدی جمعیت شهرستان بر اساس شیوه‌نامه و آموزش تمام نیروهای واجد شرایط  که به‌عنوان واکسیناتور مراقبین سلامت، بهورزان، پرستاران، بهیاران، کارشناسان ماما و ... بسیار تأکید کرد و افزود: لازم است از تمام ظرفیت موجود در این خصوص استفاده کنیم تا به امید خدا همزمان و همسو با جدول زمان‌بندی شده قدم برداریم.
از مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های مطرح‌شده نظارت کافی و صحیح بر نحوه اجرای طرح در واحدهای تحت پوشش بود که در این خصوص هم مشارکت و تعامل سرپرستان مراکز مطرح و مقرر شد در راستای نحوه صحیح ارائه خدمت واکسن برای گروه‌های مختلف مردم در هر مرحله برای پیشگیری از ازدحام و شلوغی راهکارهای نوبت‌دهی به کمیته ارائه شود. 
 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

اولین جلسه کمیته داخلی اجرایی واکسیناسیون کرونا شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای فاز پنجم طرح شهید سلیمانی اولین جلسه کمیته داخلی اجرایی واکسیناسیون کرونا شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای فاز پنجم طرح شهید سلیمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *