محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

بازدید معاون بهداشت و معاون فنی معاونت دانشگاه از تیم سیار اورژانس مستقر در پارک تقوی شهرستان اسلامشهر

دکتر علیرضا اولیائی منش، معاون بهداشت و دکتر سعید تاملی، معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه از تیم سیار اورژانس که در راستای واکسیناسیون مناطق حاشیه شهرستان اسلامشهر در پارک تقوی مستقر است بازدید کردند.

بازدید معاون بهداشت و معاون فنی معاونت دانشگاه از تیم سیار اورژانس مستقر در پارک تقوی شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر،  در راستای اجرای برنامه واکسیناسیون جمعیت ساکن در مناطق حاشیه و دسترسی راحت و آسان‌تر مردم برای دریافت واکسن کرونا با اولویت ایجاد ایمنی نسبی در جمعیت تحت پوشش شهرستان، از ابتدای مهر ۱۴۰۰، تیم واحد سیار در مناطقی چون میدان میوه و تره‌بار، شهرک‌های پرجمعیت و ... مستقر شد. به که بهداشت و درمان اسلامشهر،  در راستای اجرای برنامه واکسیناسیون جمعیت ساکن در مناطق حاشیه و دسترسی راحت و آسان‌تر مردم برای دریافت واکسن کرونا با اولویت ایجاد ایمنی نسبی در جمعیت تحت پوشش شهرستان، از ابتدای مهر ۱۴۰۰، تیم واحد سیار در مناطقی چون میدان میوه و تره‌بار، شهرک‌های پرجمعیت و ... مستقر شد. 
در همین راستا هماهنگی‌های لازم با اورژانس تهران برای در اختیار گذاشتن آمبولانس و استقرار در این مناطق انجام شد. در همین خصوص نیز دکتر علیرضا اولیائی منش، معاون بهداشت و دکتر تأملی، معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ با حضور در این منطقه از نحوه اجرای برنامه از نزدیک بازدید و از این اقدام که در راستای سلامت عموم مردم انجام‌شده است از شبکه بهداشت و درمان و اورژانس تشکر کرد. 
 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

بازدید معاون بهداشت و معاون فنی معاونت دانشگاه از تیم سیار اورژانس مستقر در پارک تقوی شهرستان اسلامشهر بازدید معاون بهداشت و معاون فنی معاونت دانشگاه از تیم سیار اورژانس مستقر در پارک تقوی شهرستان اسلامشهر بازدید معاون بهداشت و معاون فنی معاونت دانشگاه از تیم سیار اورژانس مستقر در پارک تقوی شهرستان اسلامشهر بازدید معاون بهداشت و معاون فنی معاونت دانشگاه از تیم سیار اورژانس مستقر در پارک تقوی شهرستان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *