محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری اولین جلسه آموزشی واحد سلامت خانواده ویژه بهورزان در سال ۹۹

در اولین جلسه آموزشی واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر روند اجرای تغییرات هر یک از برنامه‌های این واحد در دوران شیوع کرونا ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که با حضور بهورزان ۱۳ خانه بهداشت تحت پوشش شبکه با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن آمفی‌تئاتر شبکه دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ برگزار شد مریم دریایی پور، کارشناس برنامه باروری سالم در راستای برنامه ارتقای نرخ باروری کلی خاطرنشان کرد که به دنبال ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت در راستای ارتقای نرخ باروری کلی و باهدف ترویج رفتار باروری سالم، هیچ‌گونه وسایل پیشگیری از بارداری در هیچ از واحدهای بهداشتی توزیع نمی‌شود.
دریائی پور در خصوص این برنامه گفت: با توجه به اینکه مسئله جمعیت و ارتقای نرخ باروری کلی یک مسئله فرابخشی بوده و همکاری سازمان‌های متعددی را نیاز دارد و جلب مشارکت شخصیت‌های مذهبی، به‌ویژه ائمه محترم جمعه و جماعات در راستای فرهنگ‌سازی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری از ارزش و اهمیتی ویژه برخوردار است.
وی همچنین به سرفصل‌های این برنامه ازجمله ناباروری، سلامت مادران و سلامت باروری و فرزند آوری اشاره و توضیحات مختصری ارائه کرد.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *