محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری اولین جلسه هیئت اندیشه ورزی در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در سال ۱۴۰۰

در آستانه روز قدس، شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر اولین جلسه هیئت اندیشه ورزی سال ۱۴۰۰ را با محوریت گرامیداشت این روز برگزار کرد.

برگزاری اولین جلسه هیئت اندیشه ورزی در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در سال ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور اعضای این هیئت در دفتر معاون شبکه برگزار شد در خصوص تعداد جلسات برگزارشده در سال ۱۳۹۹، احکام اعضای هیئت و حکم مدیر هیئت صحبت شد. 
دکتر عباس امیراحمدی، معاون شبکه از برگزاری مستمر این جلسات برای بهینه و اثربخش بودن آن در مرتفع کردن مشکلات شهرستان گفت و افزود: هدف از برگزاری این جلسات بررسی، بحث و گفتگو و ارائه راهکارهایی برای مرتفع کردن آنها است. به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین مسائل که در سال گذشته در این جلسات مطرح شد بررسی وضع شهرستان در خصوص معتادین متجاهر بود که امید است با ارائه راهکارهایی بتوانیم قدری از بار این مشکل را کاهش دهیم.
در این جلسه در خصوص  گرامیداشت روز جهانی قدس که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و ارسال گزارش برنامه‌های انجام‌شده در فرمت ارسالی نیز صحبت شد. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

برگزاری اولین جلسه هیئت اندیشه ورزی در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در سال ۱۴۰۰ برگزاری اولین جلسه هیئت اندیشه ورزی در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در سال ۱۴۰۰ برگزاری اولین جلسه هیئت اندیشه ورزی در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در سال ۱۴۰۰

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *