محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری اولین جلسه کمیته آموزش و اطلاع رسانی برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-۱۹ به شیوه محله و خانواده محور در شهرستان اسلامشهر

اولین جلسه کمیته آموزش و اطلاع‌رسانی برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-۱۹ به شیوه محله و خانواده محور شهرستان اسلامشهر با حضور معاون اداری مالی فرمانداری شهرستان و سایر اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در این جلسه که یکشنبه دوم آذر ۹۹ با حضور دکتر ضیایی، معاون امور اداری و مالی فرماندار و نمایندگانی از شهرداری، ستاد مدیریت بحران شهرداری، هلال‌احمر، اداره ارشاد اسلامی، نمایندگی صداوسیما، مسئول روابط عمومی فرمانداری و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد در ابتدا دکتر ضیایی ضمن خیرمقدم به تشریح اهداف برنامه پرداخت. وی وظیفه بسیار مهم برنامه‌ریزی و هماهنگی به‌منظور آموزش و همگانی برای ارتقای دانش و مهارت مردم برای رویارویی با بیماری کووید-۱۹ را بسیار مهم دانست و بر اجرای این برنامه با تأکید بر برنامه "یک‌خانه، یک پایگاه سلامت" و استفاده از تمامی امکانات محلی و مشارکت بسیج و مردم را از ضروریات عنوان کرد.
فرهنگ ماندن در خانه، آموزش فاصله‌گذاری اجتماعی، فرهنگ‌سازی برای بهره‌گیری از خدمات سلامت‌محور، آموزش سبک زندگی در دوره کرونا، اطلاع‌رسانی فعالیت و مکان استقرار مراکز منتخب و استفاده از خدمات این مراکز در گام نخست از راهبردهای اصلی این کمیته مطرح شد.
در ادامه اعضای کمیته بر تبلیغات محلی اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی به‌ویژه رسانه‌های جمعی و برنامه شاد تأکید کردند.
تولید محتواهایی با محوریت برنامه برای گروه‌های مختلف باهدف طراحی بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان طراحی چاپ و توزیع خانه به خانه بروشورهای اطلاع‌رسانی تولید پیام‌هایی در قالب کلیپ، تیزر و تراکت برای انتشار در گروه‌های مجازی از دیگر مصوبات کمیته بود.
زینب ایمانی کارشناس مسئول آموزش سلامت این شبکه استفاده از ظرفیت و ظرفیت سفیران سلامت و داوطلبان سلامت در راستای برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت را به بسیار دررسیدن به اهداف برنامه مؤثر عنوان کرد.


زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *