محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری جلسه آموزشی  در خانه فرهنگ مهستان واوان در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای برنامه‌های میان‌سالان و برنامه‌های هفته سلامت زنان اقدام به برگزاری جلسه آموزشی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، واحد سلامت خانواده این شبکه در راستای برنامه‌های هفته سلامت زنان در فرهنگسرای مهستان واوان دو جلسه آموزشی ویژه بانوان برگزار کرد. 
در ابتدای لیلا محمدی نژاد، کارشناس برنامه میان‌سالان این واحد در رابطه با غربالگری سرطان پستان و نحوه صحیح خودآزمایی پستان توضیحات کاملی ارائه کرد. وی ضمن ابراز علائم سرطان پستان بر خودآزمایی پستان توسط فرد به‌صورت ماهانه تأکید و توصیه کرد که همه بانوان سالیانه برای معاینه تخصصی به پزشک یا ماما مراجعه کنند.
در قسمت دوم جلسه آموزشی حمیده شفاعی، کارشناس برنامه مادران باردار در خصوص مراقبت‌های دوران بارداری و پیش از بارداری مطالبی را بیان و تأکید کرد مادران باردار برای ثبت اطلاعات بارداری و دریافت مراقبت‌های دوران بارداری به مراکز و پایگاه‌های سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.
شفاعی ضمن اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی برای زایمان در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش این شبکه، بر اهمیت شرکت مادران باردار  در این کلاس‌های آموزشی تأکید کرد.   

خبر: زینب ایمانی

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی