محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری جلسه آموزشی با عنوان بهداشت مواد غذائی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلامشهر

شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر با همکاری واحد آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان تحت پوشش جلسات آموزشی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، زهرا شفیعی، سرپرست مرکز بهداشتی درمانی سعیدیه از واحدهای محیطی این شبکه در این خصوص گفت: در راستای برنامه‌ریزی آموزشی انجام‌شده توسط واحد آموزش بهداشت شبکه و واحد آموزش کمیته امداد شهرستان برای برگزاری جلسات آموزشی برای مددجویان این کمیته، با حضور بیش از 45 مددجوی کمیته، آبان ماه 94 در ابتدا جلسه آموزشی با عنوان بهداشت مواد غذائی برگزار شد.
وی در مورد رعایت موازین بهداشت مواد غذایی گفت: برای دستیابی به تغذیه صحیح و متعادل، توجه کافی به بهداشت مواد غذائی به‌طور یقین ازجمله عوامل اساسی است؛ زیرا امکان آلودگی و فساد مواد غذائی به دلیل راه‌یابی و فعالیت میکروارگانیسم‌ها و یا تحت تأثیر عوامل فیزیکی و شیمیائی هموار وجود داشته و در صورت عدم رعایت شرایط بهداشتی در مراحل مختلف تهیه، طبخ و نگهداری مواد غذائی، سلامت و حیات انسان پیوسته در معرض تهدید قرار دارد.
شفیعی در ادامه گفت: کارشناس مبارزه با بیماری‌های شبکه نیز با توجه به فصل شیوع پدیکلوزیس؛ در خصوص این بیماری، راه درمان و پیشگیری از آن مطالبی رو به شرکت‌کنندگان ارائه و بر تکمیل دوره درمان و رعایت بهداشت فردی تأکید کرد./ق
خبر: خورسندفرد
کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی