محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری جلسه ماهانه کارشناسان بهداشت حرفه‌ای مراکز محیطی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر اولین جلسه آموزش مجازی ویژه کارشناسان بهداشت حرفه‌ای واحدهای محیطی در سال ۹۹ را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ با حضور ۱۷ کارشناس بهداشت حرفه‌ای مراکز محیطی از طریق اسکای روم برگزار شد. در ابتدا مهندس عباسعلی چمنی، کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای شبکه بر تلاش و جدیت همکاران در جهت افزایش ارجاع کارگاه‌ها به مراکز طب کار شبکه، پیگیری به‌موقع و ارسال مستندات درخواستی پیشنویس-ها، نامه‌ها و پیام‌های ارسالی در اتوماسیون اداری و گروه واتساپ توسط همکاران، پیگیری بازدید بانک‌ها، جایگاه‌های سوخت، مجتمع‌های تجاری اداری و دفاتر پلیس ۱۰+ در خصوص اجرای پروتکل‌های ستاد کرونا و پیگیری تکمیل فرم‌های خود اظهاری بهداشت حرفه‌ای کارفرمایان در کارخانجات اشاره کرد.

سپس مهندس معصومه امانیان، کارشناس بهداشت حرفه‌ای به شرح برنامه‌های عملیاتی مقابله با صدا، کنترل استرس‌های حرارتی و بهداشت پرتو کاران، شامل اهداف، فعالیت‌ها و شاخص‌های برنامه‌ها، تعیین تعداد حداقل موارد اندازه‌گیری صدا و روشنایی توسط بازرسان و لزوم تکمیل فرم عوامل اجرایی پسماند، انجام اقدامات قانونی و استخراج و ارسال آمار کرونایی و غیرکرونایی در پرونده‌های بازدید شده طرح تشدید پرداخت و در خصوص پایین بودن آمار پرونده ارسالی به مراجع در شش ماهه اول تذکر داد.
مهندس چمنی در خصوص مطالب آموزشی "کنترل صدا در محیط کار"، "اندازه‌گیری و کنترل پرتوهای نوری" و "اندازه‌گیری و کنترل استرس‌های حرارتی در محیط کار" مطالبی را ارائه کرد.


زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *