محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری جلسه ماهیانه مسئولان فنی پایگاه‌های بهداشت در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر جلسه ماهیانه مسئولین فنی پایکاه های تحت پوشش این شبکه را با محوریت گرامیداشت روز ماما برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این جلسه که یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات شبکه برگزار شد در ابتدا دکتر بهناز قره خانی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده ضمن خوشامدگویی  به همکاران  و تبریک روز ماما از زحمات یک‌ساله همکاران تشکر کرد و در ادامه در مورد تمام برنامه‌های واحد سلامت خانواده و اشکالاتی که در طی بازدیدهای دوره ای در سال ۱۴۰۱ وجود داشته و پس‌خوراند آن به پایگاه‌ها ارسال‌شده صحبت و بحث و گفتگو کرد. 
وی همچنین در مورد برنامه‌ها و انتظارات معاونت در سال جاری را مطرح و در مورد لزوم برنامه‌ریزی و مداخلات لازم در خصوص ارتقا شاخص‌های تمام برنامه‌های سلامت خانواده (جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده، مادران، نوزادان، کودکان، میان‌سالان و سالمندان) تأکید کرد.
در ادامه هر یک از کارشناسان واحد در مورد مشکلات خاص هر برنامه، شاخص‌های مورد انتظار و اولویت‌های آموزشی به‌صورت جداگانه مطالبی را عنوان کردند.
در ادامه جلسه با حضور دکتر عباس امیراحمدی، معاون شبکه ضمن تبریک مجدد روز ماما به همکاران، در مورد علاقه‌مندی همکاران به حرفه و مشکلاتشان گپ و گفت هایی انجام شد و در پایان از همه همکاران با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد و به تعدادی از ماماهای نمونه نیز هدایایی به‌رسم یادبود اهدا شد. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *