محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری جلسه هماهنگی با محوریت آغاز واکسیناسیون مراکز نگهداری در شهرستان اسلامشهر

همزمان با آغاز فاز اول واکسیناسیون بیماری کرونا، کارشناس برنامه سالمندان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر نیز از آغاز واکسیناسیون مراکز نگهداری در شهرستان از اول هفته آینده خبر داد.

برگزاری جلسه هماهنگی با محوریت آغاز واکسیناسیون مراکز نگهداری در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، فاطمه قلی نژاد، کارشناس برنامه سالمندان شبکه در خصوص آغاز این برنامه گفت: این جلسه چهارشنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور کارشناس مسئولان دو واحد بیماری‌ها و سلامت خانواده با محوریت بررسی موارد لازم پیش از تزریق واکسن، انجام هماهنگی با مسئولان مجموعه برای ایجاد فضای مناسب و تجهیزات لازم شامل: اتاق تزریق – لوازم لازم برای معاینات قبل از انجام تزریق و فرم‌های لازم برای تکمیل اطلاعات کارکنان، مددجویان و تیم پزشک مقیم به همراه آمبولانس مستقر در مجموعه برگزار شد. 
دکتر مه آسا مازیار، کارشناس مسئول بیماری‌های غیر واگیر به اهمیت تکمیل فرم‌ها قبل از تزریق و موارد منع تزریق اشاره کرد و در ادامه دکتر سید حسن خوشرو، کارشناس مسئول بیماری‌های واگیر و دکتر بهناز قره خانی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده به تحلیل و بررسی فرم‌های موجود و شرایط  مددجویان مرکز نگهداری پرداختند.
قلی نژاد در پایان به هماهنگی با مراکز نگهداری و اداره بهزیستی شهرستان برای آغاز واکسیناسیون از اول هفته در پیش رو اشاره و اجرای آن بر اساس سند کشوری واکسیناسیون کرونا تأکید کرد. 
 
 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *