محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص رفع نواقص در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر

جلسه هم‌اندیشی با حضور مدیر و کارشناسان ناظر مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا باهدف رفع نواقص موجود در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزار شد.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص رفع نواقص در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ با حضور دکتر فاطمه تاجیک، مدیر و کارشناسان ناظر ۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، سرپرست امور اداری و کارشناس مسئول واحد گسترش برگزار شد ابتدا هریک از کارشناسان ناظر در این مراکز در راستای مشکلات و نواقص موجود و نقطه نظرات پیشنهادی کارشناسان تیم‌های نظارتی وزارت بهداشت و معاونت بهداشت با توجه به چک لیست‌های تکمیلی مطرح و برای رفع موارد مهم نیز راهکارهایی مبنی بر مشارکت بهتر متولیان مراکز تجمیعی پیشنهاد شد. 
با توجه به راه‌اندازی ۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان و ارائه خدمت در دو شیفت صبح و عصر مقرر شد از شنبه  ۸ خرداد تمام نوبت دهی‌ها براساس دستورالعمل از ساعت ۸ تا ۱۴ به گروه هدف برنامه داده شود و تمام این مراکز تا ساعت ۱۴ خدمات ارائه کنند.
در این جلسه دکتر تاجیک مجدد از همکاری و همدلی تمام کارشناسان ستادی و مراقبین سلامت و بهورزان در ارائه خدمات در این مراکز تجمیعی و پوشش خوب برنامه در گروه هدف برنامه بسیار قدردانی کرد. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص رفع نواقص در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص رفع نواقص در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص رفع نواقص در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص رفع نواقص در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *