محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر

واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت اسلامشهر سومین جلسه دوره هادیان زندگی را با عنوان گذشته، حال و آینده جمعیت در ایران و جهان – نقش وزارت بهداشت در فرهنگ سازی و تک فرزندی، کم فرزندی و دیر فرزندی برای مراقبین سلامت این شبکه برگزار کرد.

برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، چهارشنبه 20 تیر 1403 سومین جلسه دوره هادیان زندگی با عنوان گذشته، حال و آینده جمعیت در ایران و جهان – نقش وزارت بهداشت در فرهنگ سازی و تک فرزندی، کم فرزندی و دیر فرزندی با حضور دکتر قاسمی پژوهشگر تحولات جمعیت ایران و جهان برای مراقبین سلامت این شبکه برگزار شد.

قاسمی گفت: اجرای سیاست های کنترل جمعیت در دهه های اخیردر کشورهای مختلف باعث بروز مشکلات اقتصادی متعددی همچون کاهش نیروی کار و افزایش هزینه های بهداشتی و درمانی شده است. اعمال سیاست های کاهش جمعیت به تدریج تبعات ناگوار سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی خود را نمایان می سازد بر این اساس سال هاست مقام معظم رهبری بر لزوم تغییر این سیات های جمعیتی تاکید می کنند. بر اساس آیات قرآن و روایات معصومان بی تمایلی به فرزند دار شدن به سبب ترس از فقر و نداشتن درآمد سابقه طولانی دارد. خداوند در قران کریم اعراب جاهلی را از کشتن فرزندان به واسطه ترس از گرسنگی بر حذر داشته، از طرفی طبق روایات ازدواج و تشکیل خانواده سبب افزایش روزی انسان و ترک آن سبب  بدگمانی به خدا تلقی می شود.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری سومین جلسه دوره هادیان زندگی در شبکه بهداشت اسلامشهر