محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری مراسم اختتامیه هفته ملی جوانی جمعیت در شبکه بهداشت اسلامشهر

مراسم اختتامیه هفته ملی جوانی جمعیت با به پرواز درآوردن بادکنک آرزو به نیت فرشتگان کوچکی که بدون آغاز زندگی پایان آن را دیده اند در مهد کودک قائم شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

برگزاری مراسم اختتامیه هفته ملی جوانی جمعیت در شبکه بهداشت اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مریم دریایی پور، کارشناس جوانی جمعیت واحد سلامت خانواده شبکه گفت: فکر فرزندآوری یکی از خاصیت های زیر بنایی و بسیار موثر در ایجاد آرامش، تحکیم و کارآمدی خانواده است به گونه ای که میتوان ادعا کرد نخستین و مهمترین هنجار جایگاه پدر و مادری پذیرش فرزندآوری است. پذیرش فرزندآوری همسویی با نظام آفرینش و همگامی با طبیعت است. زایش از اساسی ترین کنش های جایگاه مادری است به گونه ای که تحقق این جایگاه با زایش ممکن بوده و این جایگا نقش ویژه ای در ثبات، استحکام، آرامش و نشاط خانواده دارد. به همین منظور در آخرین روز هفته ملی جمعیت با حضور در مهد کودک قائم شهرستان اسلامشهر پس از برگزاری مسابقه نقاشی و اهدا گلدان گل، با به پرواز درآوردن بادکنک آرزو به نیت فرشتگان کوچکی که بدون آغاز زندگی پایان آن را دیده اند، مراسم اختتامیه هفته ملی جمعیت برگزار شد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری مراسم اختتامیه هفته ملی جوانی جمعیت در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری مراسم اختتامیه هفته ملی جوانی جمعیت در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری مراسم اختتامیه هفته ملی جوانی جمعیت در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری مراسم اختتامیه هفته ملی جوانی جمعیت در شبکه بهداشت اسلامشهر