محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری هفتمین جلسه درون بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در ششمین جلسه درون بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا بر واکسیناسیون گروه‌های سنی اعلامی وزارت بهداشت ساکن شهرستان با پیامک دریافتی از سامانه سلامت تأکید کرد.

برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این جلسه که دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ با حضور دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه و سایر اعضای این کمیته برگزار شد در ابتدا در خصوص راه‌اندازی و آغاز رسمی فعالیت مرکز واکسیناسیون سالن ۹ دی سپاه ناحیه بسیج سیدالشهدا که با مشارکت این شبکه و سپاه به مجموع مراکز تجمیعی واکسیناسیون اضافه شد بحث و گفتگو و موارد بررسی و بر واکسیناسیون نوبت دوم معلمان و کارکنان آموزش پرورش اسلامشهر چهاردانگه در این مرکز اشاره شد. 
در ادامه جلسه دکتر تاجیک  در خصوص واکسیناسیون افراد جامانده ای لیست انتخابات و گروه‌های مشاغل پرخطر صحبت کرد و گفت: در این خصوص حتماً به این نکته توجه شود واکسیناسیون تمام گروه‌های مشاغل پرخطر بر اساس لیست ممهور به شرکت / سازمان یا نهاد مربوطه و مدیریت و حراست شبکه انجام شود.
از دیگر موارد بسیار مهم که بر انجام آن بسیار تأکید شد واکسیناسیون ساکنین شهرستان بر اساس اطلاعات ثبت‌شده افراد و گروه‌های سنی در سامانه سیب و ثبت‌نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و دریافت پیامک باید انجام شد و به‌هیچ‌عنوان برای ساکنین شهر تهران یا شهرستان‌های اطراف واکسیناسیون انجام نشود. 
مدیر شبکه در راستای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون پیشنهاد کرد که در صورت امکان هر یک از تیم‌های واکسن با دو نیروی ثبات و یک نیروی واکسیناتور در هر غرفه از مرکز تجمیعی فعالیت کنند تا روند واکسیناسیون کمی تسریع شود.
وی در خصوص عدم فعالیت یک روزه مرکز تجمیعی مصلای چهاردانگه هم گفت: با توجه به مسائل پیش‌آمده و برای ایجاد انگیزه و تا حدی رفع خستگی تیم‌های واکسیناسیون، به مدت یک روز این مرکز غیرفعال شد و از سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ مجدد مثل گذشته در حال خدمت به مردم شریف این بخش از شهرستان خواهد بود. 
دکتر تاجیک در پایان جلسه ضمن اعلام این موضوع که اولویت‌بندی واکسیناسیون گروه‌های شغلی پرخطر با مدنظر قرار دادن شرکت‌هایی که بیشترین کارگر را دارد انجام خواهد شد از همکاری و مشارکت تمام ناظرین و اعضای کمیته قدردانی کرد. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر برگزاری هفتمین جلسه درو بخشی کمیته واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *