محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری همایش هماهنگی و آموزشی فصل تابستان واحد بهداشت حرفه‌ای در شهرستان اسلامشهر

همایش هماهنگی و آموزشی- فصل تابستان واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با حضور مدیران، کارشناسان مراکز جامع خدمات سلامت و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و ایمنی شاغل در صنایع شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این همایش که دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ با حضور مهندس عباسعلی چمنی، کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه، مهندس مهدی محمدیان، دانشجوی دکترای بهداشت حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارشناسان مراکز جامع خدمات سلامت و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و ایمنی شاغل در صنایع شهرستان و کارشناسان ستادی در سالن آمفی‌تئاتر شبکه برگزار شد در ابتدا مهندس چمنی ضمن عرض خیرمقدم، با تأکید بر ضرورت حضور فعال و مستمر کارشناسان بهداشت حرفه‌ای شاغل در جلسات آموزش بهداشت حرفه‌ای از ایشان خواست به‌منظور صدور گواهینامه آموزشی کارشناسان بهداشت حرفه‌ای که از شاخصه‌های مؤثر در ارزیابی و پایش های این شبکه است ضمن دقت در برنامه و تاریخ جلسات و همایش‌ها در این جلسات حضور به هم رسانند.
در ادامه مهندس مهدی محمدیان ضمن همسان‌سازی و بروز رسانی اطلاعات کارشناسان بهداشت حرفه‌ای شاغل در صنایع، به آموزش تخصصی کنترل صدا در محیط کار در حوزه‌های شناسایی، ارزیابی و کنترل مدیریتی، مهندسی و لوازم حفاظت فردی پرداخت.
وی در ادامه در مورد خصوصیات، طراحی و کاربردهای عایق‌ها و جاذبه‌ای صوتی، مافلرها و سایلنسرهای صنعتی، پناهگاه‌های صوتی و روش‌های ارزیابی لوازم حفاظت فردی شنوایی صحبت کرد.
در پایان برنامه کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت در خصوص  ارسال مستندات آموزشی، بهسازی و اقدامات کنترلی به‌صورت گزارش مصور اشاره و بر ارسال نرم‌افزار اکسل حوادث ناشی از کار و همچنین همکاری هرچه بیشتر صنایع و کارشناسان در پیشبرد اهداف سلامت کار و شاغلین تأکید کرد.

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *