محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری کارگاه آموزشی مسئولیت مداری و مردم داری در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

واحد فرهنگی شبکه با همکاری مرکز فرهنگی قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارگاه آموزشی مسئولیت مداری و مردم داری در ستاد شبکه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر،   این کارگاه آموزشی یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ با حضور دکتر عباس امیر احمدی، معاون شبکه، حجت الاسلام و المسلمین روح الله رضایی، مدرس مرکز فرهنگی قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و رابطین فرهنگی واحد‌های تابعه و کارکنان ستاد در سالن اجتماعات شبکه برگزارشد.

در ابتدای جلسه رضایی ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مورد وجوب نماز با دلایل قرآنی مواردی را بیان کرده سپس به اثرات نماز در زندگی فردی و اجتماعی، احکام نماز، مکلف بودن همه افراد در اقامه آن و نماز اول وقت اشاره داشت و گفت: نماز عمیق‌ترین و زیباترین رابطه انسان با خداست.

وی در ادامه مردم داری، مسئولیت مداری و سلوک اجتماعی را در تداوم حیات بشریت مهم دانسته و بیان کرد: کسی که برای برطرف کردن غم و اندوه مردم تلاش میکند نزد خداوند نیز محبوب است و همچنین مردم داری، مسئولیت مداری، رافت، مودت وخوش اخلاقی را از بارزترین صفات پیامبر اکرم (ص) شمرده و به خطبه‌هاییاز نهج البلاغه در مورد مسئولیت مداری سرداران اسلام اشاره داشت.

 در پایان احادیثی از امامان (ع) در این موضوع بیان کرد و به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

 

 

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *