محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی درشبکه بهداشت ودرمان اسلامشهر

واحدسلامت روانی،اجتماعی واعتیادشبکه کارگاه آموزشی مقابله با خلق منفی و حل مسئله را برای کارشناسان سلامت روان شبکه برگزارکرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت ودرمان اسلامشهر،این جلسه آموزشی چهارشنبه 28اردیبهشت 1401با موضوع مهارت های زندگی(مقابله با خلق منفی و حل مسئله) با حضور دکتر مرجان فتحی،کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی واعتیادشبکه وکارشناسان سلامت روان مراکز خدمات جامع سلامت درستاد شبکه برگزارشد.

 میر سعیدرضائی ،کارشناس سلامت روان و رفتار مرکز خدمات جامع سلامت شهرک انبیاء گفت:حل مسأله عبارت است از تعریف دقیق مشکلی که فرد با آن روبروست، شناسایی و بررسی راه حل های موجود و برگزیدن و اجرای راه حل مناسب وارزیابی فرایندحل مسأله تا به این ترتیب فرد دچار دغدغه واضطراب نشود واز راههای غیر سالم برای حل مشکل خویش استفاده نکند.

در ادامه فاطمه شعبانی ،کارشناس سلامت روان و رفتار مرکز خدمات جامع سلامت موسی آباد هدف از تشکیل این کارگاه را آشنا کردن روانشناسان با مفاهیم پایه در مقابله با خلق منفی وتوانمندسازی درزمینه مهارت های مقابله با افکار ناخودکارآمد منفی بیان کردوگفت: افسردگی مانندخشم جزو هیجانات پایه به شمار می روند که با انسان به دنیا می آید، اوج افسردگی پایان نوجوانی و آغاز جوانی است.

در ادامه در زمینه شیوه های شناخته شده پیشگیری از افسردگی و مقابله با خلق منفی توضیحاتی ارائه شد.

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *