محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

تشکیل جلسه کمیته شهرستانی اختلالات ناشی از کمبودید (IDD) در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

واحد بهبود تغذیه جامعه سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر اولین جلسه کمیته شهرستانی IDD را با موضوع بررسی وضعیت نمک توزیعی، مصرفی و نوع نمک در دسترس عموم مردم را برگزار کرد.

تشکیل جلسه کمیته شهرستانی اختلالات ناشی از کمبودید (IDD) در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این جلسه که دوشنبه ۱۳ در ۱۴۰۰ با حضور کارشناسان مسئول واحدهای سلامت خانواده، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، آموزش بهداشت و کارشناسان تغذیه شبکه برگزار شد در ابتدای جلسه دکتر بهناز قره خانی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده ضمن عرض خیرمقدم در مورد برنامه اختلالات ناشی از کمبودید (IDD) توضیحاتی را ارائه کرد و در ادامه سارا فهیمی، کارشناس تغذیه شبکه، توضیحاتی در خصوص لزوم برنامه‌ریزی با اولویت برطرف کردن مشکلات مشاهده‌شده و ... مطرح کرد. 
در این جلسه در خصوص نظارت مستمر بر شرکت‌های و کارخانجات صنعتی که دارای آشپزخانه‌های فعال هستند و همچنین برندهای مجاز و غیرمجاز نمک موجود در بازار و خواربار فروشی‌ها، نمک‌های صنعتی و نمک دریا نیز بحث و گفتگو شد.
در پایان مقرر شد در خصوص برگزاری جلسات آموزشی ویژه سفیران سلامت، داوطلبان بهداشت، اولیاء دانش آموزان و تهیه پیام‌های بهداشتی و انتشار در گروه‌های مجازی در دسترس هماهنگی‌های لازم به عمل آید.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

تشکیل جلسه کمیته شهرستانی اختلالات ناشی از کمبودید (IDD) در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر تشکیل جلسه کمیته شهرستانی اختلالات ناشی از کمبودید (IDD) در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *