محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

تشکیل کمیته بسیج آموزش همگانی تغذیه در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت خانواده (بهبود تغذیه جامعه) شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر کمیته‌ای به‌منظور برنامه‌ریزی بسیج آموزش همگانی تغذیه (15 تا 30 دی‌ماه سال جاری) برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این کمیته  با شعار 'پیشگیری و کنترل چاقی با تغذیه سالم' و با حضور نمایندگانی از ادارات شهرستان سه‌شنبه 12 دی 96 در سالن اجتماعات مرکز خدمات جامع سلامت باغ فیض برگزار شد.
در ابتدا دکتر بهناز قره خانی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده به لزوم همفکری و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این بسیج آموزشی تأکید کرد. سپس زهره حاتمی و سارا فهیمی، کارشناسان تغذیه شبکه با توجه به تعریف بسیج اطلاع‌رسانی که مجموعه فعالیت‌های هماهنگ اطلاع‌رسانی، ارتباطی و آموزشی با استفاده از ترکیبی از کانال‌های متعدد و متنوع اطلاع‌رسانی به‌منظور انتقال پیام‌های موردنظر و معین به جمعیتی مشخص در یک دوره معین و محدود در راستای اهداف برنامه موردنظر  است، به همکاری ادارات با این شبکه در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی (برای معلمین، دانش آموزان، مربیان مهدهای کودک و مادران کودکان، مددجویان بهزیستی و ...)، برگزاری جشنواره غذای سالم (کم‌نمک و کم‌روغن و...)، ارسال پیام‌های بهداشتی با استفاده از سیستم صوتی و پیامکی، نصب بنر و پلاکارد اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان، توزیع بسته‌های آموزشی برای گروه‌های هدف، مسابقه نقاشی و برنامه متنوع دیگر تأکید کردند.
در پایان جلسه نیز سایر واحد مرتبط در برگزاری این کمپین متعهد شدند تا در برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی‌شده همکاری و تعامل لازم را خواهند داشت.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز

 

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی