محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

سی امین جلسه آموزشی طرح توسعه همه جانبه رشد و تکامل دوران ابتدایی کودکی  در اسلامشهر

رئیس گروه نظارت، ارزشیابی و پژوهش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت مدل‌های اعتمادبه‌نفس را اعتمادبه‌نفس معنوی، اعتمادبه‌نفس رفتاری و اعتمادبه‌نفس عاطفی نام برد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این جلسه که سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۹۸ با حضور داوطلبین سلامت منتخب پروژه ECD  با موضوع  " راه‌های پرورش عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس در کودکان " برگزار شد دکتر حبیبی، دکترای آموزش بهداشت و رئیس گروه نظارت، ارزشیابی و پژوهش معاونت تحقیقات وزارت متبوع با مروری بر مطالب جلسات قبل جلسه را آغاز کرد و در ادامه به تعریف عزت‌نفس، اعتمادبه‌نفس و مصادیق و راه‌های ارتقاء عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس مطالبی پرداخت. 
وی همچنین از راه‌های کاهش عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس و راه‌های مقابله با آن گفت و توضیحات مبسوطی در ارتباط با مدیریت استرس و فاصله گرفتن از افراد انرژی منفی و استفاده از موارد جایگزین ارائه کرد.  
  دکتر حبیبی  مثال‌ها و نمونه‌هایی از مدل‌های اعتمادبه‌نفس ذکر کرد و در پایان جلسه در مورد راه‌های افزایش اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس در کودکان مانند  تشویق کودک به خاطر تلاش او، دوست داشتن بی‌قید و شرط کودک، دادن حق انتخاب به او، بازی با کودک و صدا کردن کودک بانام او  و ... گفت و به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ داد.

خبر: زینب ایمانی 

عکس: یونس بیاتی

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی