محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

با حضور تیم سلامت روان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو برگزار شد

تیم سلامت روان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به همراه تیم مداخله حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایا، در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان در حادثه ساختمان پلاسکو شرکت کردند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر مرجان فتحی، کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر گفت: مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو، دوشنبه 11 بهمن 95 ساعت 8:30 از مصلای تهران آغاز شد و پیکر مقدس این شهیدان در بهشت‌زهرا و کنار شهدای گمنام به خاک سپرده شد.
وی در ادامه افزود: در این مراسم، کارشناسان سلامت روان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به همراه تیم مداخله حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایا متشکل از سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی به‌منظور ارائه خدمات سلامت روان به تشییع‌کنندگان در مراسم حضور یافتند.
توضیح اینکه پیکر مطهر شهید علی‌رضا سفی‌زاده از آتش‌نشانان حادثه پلاسکو، ساکن در اسلامشهر نیز با حضور پرشور مسئولان، جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و مردم شهیدپرور شهرستان اسلامشهر، از مقابل منزل آن شهید تشییع و سپس در جوار شهدای آستانه مقدس امامزاده عقیل(ع) این شهرستان به خاک سپرده شد.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز

 

 

 

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی