محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی

مرکز خدمات جامع سلامت شهری مهندس حاتمی شهرک گلها افتتاح شد

مراسم افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت شهری مهندس حاتمی شهرک گلها از واحدهای محیطی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این مراسم که پنج‌شنبه ۴ خرداد ۹۶ برگزار شد، دکتر فریده اولاد قباد و طیبه سیاوشی، دو نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس حاتمی، رییس هیئت‌مدیره شرکت فن آذرخش و خیر سلامت در ساخت این پروژه، مهندس امیر اله حقیقی، فرماندار شهرستان، دکتر محمد شریعتی، معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از مسئولین شهرستانی حضور داشتند.
دکتر محمدرضا سلمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، ضمن قدردانی از شورای شهر و شهرداری شهرستان اسلامشهر در خصوص تحویل زمین گفت: مراسم کلنگ زنی این پروژه، همزمان با هفته دولت در سال ۹۵ انجام و در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و زیربنای ۴۰۰ مترمربع با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال (هزینه زمین و ساخت پروژه) در طول مدت حدود ۸ ماه ساخته شد و در حال حاضر با تأمین بودجه‌ای در حدود ۶۰۰ میلیون ریال مابقی تجهیزات موردنیاز نیز خریداری خواهد شد.
وی در ادامه از افتتاح ماهیانه یک پروژه تا هفته دولت ۹۶ خبر داد و افزود: افتتاح ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شهری مهر واوان، ساختمان کلینیک تخصصی قائمیه و مرکز خدمات جامع شهری شماره ۱۳ را نیز تا هفته دولت در برنامه خواهیم داشت.
دکتر سلمانی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری آزاده چترروز، مدیر امور مالی دانشگاه در راستای برنامه‌های کانون خیرین سلامت دانشگاه از کمک خیرین سلامت در ساخت پروژه‌های مختلف بهداشتی، طی این چند سال و به‌ویژه شرکت فن آذرخش که در ساخت این پروژه کمک شایانی کرده است، قدردانی کرد.
در حاشیه این مراسم، مدعوین از واحدهای مختلف مرکز که شامل پایگاه سلامت، واحد دندانپزشکی، پزشکی، آزمایشگاه، دارویی و خدمات مشاوره‌ای تغذیه و سلامت روان است، بازدید و با خدمات و فعالیت‌های این واحدها آشنا شدند.
خبر: ایمانی
عکس: بیاتی نیاز

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی