محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

پایش مراکز نگهداری از مددجویان شهرستان اسلامشهر

به همت واحد سلامت خانواده و جمعیت پایش از مراکز نگهداری مددجویان ریحانه، فرشتگان، نواندیشان و کرامت شهرستان اسلامشهر انجام شد.

پایش مراکز نگهداری از مددجویان شهرستان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، فاطمه قلی نژاد، کارشناس واحد سلامت خانوده در خصوص این خبر گفت: پایش از مراکز نگهداری مددجویان ریحانه، فرشتگان، نواندیشان و کرامت شهرستان اسلامشهر دوشنبه 30 بهمن 1402 در راستای تکمیل چک لیست مراکز نگهداری، وضعیت مددجویان، پرسنل و رعایت شیوه نامه ها انجام شد.
در این پایش بخشهای مختلف مجموعه ازجمله بخش سالمندان مورد پایش و اطلاعت جمعیتی مجموعه ها مورد بررسی و بروزرسانی قرار گرفت. تاسیسات و آشپزخانه از نظر وضعیت بهداشت مورد پایش قرار گرفت و تعدادی پمفلت و پوستر با موضوعات فشارخون، دیابت و کرونا در بین مددجویان توزیع شد.
قلی نژاد در ادامه افزود: کلاس آموزشی ویژه  پرسنل با موضوع اهمیت بیماری های دیابت، فشارخون و کنترل آن برگزار و در پایان، تعداد پرسنل، پزشکان و متخصصین این مراکز بررسی و بروزرسانی شد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

پایش مراکز نگهداری از مددجویان شهرستان اسلامشهر پایش مراکز نگهداری از مددجویان شهرستان اسلامشهر پایش مراکز نگهداری از مددجویان شهرستان اسلامشهر پایش مراکز نگهداری از مددجویان شهرستان اسلامشهر پایش مراکز نگهداری از مددجویان شهرستان اسلامشهر پایش مراکز نگهداری از مددجویان شهرستان اسلامشهر پایش مراکز نگهداری از مددجویان شهرستان اسلامشهر