محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

پلمپ کارگاه غیر مجاز تولید و بسته‌بندی زولبیا و بامیه در شهرستان اسلامشهر

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از پلمپ کارگاه غیر مجاز تولید و بسته‌بندی زولبیا و بامیه در این شهرستان خبر داد.

پلمپ کارگاه  غیر مجاز تولید و بسته‌بندی زولبیا و بامیه در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، حدیقه اصغر پور، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه در این خصوص گفت: به دنبال شکایت ثبت‌شده در سامانه بهداشت ۱۹۰(سامانه رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت) در خصوص فعالیت یک واحد غیرمجاز تولید و بسته‌بندی زولبیا و بامیه در شهرستان، چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲، کارشناسان غذا و داروی و بهداشت محیط شبکه در معیت نماینده اداره اماکن شهرستان به محل مراجعه و کارگاه  فاقد هرگونه مجوز صنفی و صنعتی اقدام به تولید و بسته‌بندی زولبیا و بامیه در شرایط غیربهداشتی و بدون مجوز را بازرسی کردند.
وی در ادامه افزود: محل طبق قوانین مربوطه پلمپ و نمونه‌برداری از محصول کارگاه برای تعیین سلامت به آزمایشگاه ارسال شد. تمام محصولات فاسد و تاریخ گذشته کارگاه به میزان حدود ۱۷۰ کیلوگرم با رضایت کامل متصدی در محل معدوم و پرونده برای سیر قانونی به مراجع قضایی شهرستان ارسال شد. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

پلمپ کارگاه  غیر مجاز تولید و بسته‌بندی زولبیا و بامیه در شهرستان اسلامشهر پلمپ کارگاه  غیر مجاز تولید و بسته‌بندی زولبیا و بامیه در شهرستان اسلامشهر پلمپ کارگاه  غیر مجاز تولید و بسته‌بندی زولبیا و بامیه در شهرستان اسلامشهر پلمپ کارگاه  غیر مجاز تولید و بسته‌بندی زولبیا و بامیه در شهرستان اسلامشهر پلمپ کارگاه  غیر مجاز تولید و بسته‌بندی زولبیا و بامیه در شهرستان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *