محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاه

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر ۳۰ فروردین، روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی را به همه همکاران شاغل در آزمایشگاه‌های مراکز خدمات جامع سلامت شبکه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر علیرضا عباسی، مدیر شبکه در این خصوص گفت: روز آزمایشگاه، روز پاسداشت انسان‌های متعالی است، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی که در پویایی نظام سلامت خالصانه ازخودگذشته‌اند و بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت دردمندان بوده‌اند. سالروز میلاد حکیم جرجانی، آزمایشگر و پژوهنده نامدار ایران‌زمین و روز آزمایشگاه، فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌ها و خدمات ارزنده دیده‌بانان گمنام نظام سلامت کشور که با تشخیص به‌موقع عوامل بیماری‌زا  پرچم‌دار خطوط اول نبرد با بیماری‌ها لقب گرفته‌اند را پاس بداریم.
وی در متن پیامی این روز را تبریک گفت. در متن پیام آمده است: 
همکار گرامی 
آنچه که هستی را شکوه و زیبایی می‌بخشد، جلوه وجود انسان‌هایی است که از بندها رها گشته و در بیکران خلقت، عظمت می‌آفرینند و برای جامعه گویی باران هستند بر زمین تشنه! زیستن برای خدمت به بیماران؛ زیستن برای نوید زندگی و زیستن برای آنچه که پروردگار بهای آن را می‌داند.
روز ۳۰ فروردین روز گرامی‌داشت دانشمند فرزانه‌ی ایرانی، سید اسماعیل جرجانی، بنیانگذار و پدر علوم آزمایشگاهی که به عنوان روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی تعیین شده بهانه‌ای برای تقدیر و پاسداشت از زحمات و تلاش‌های مردان و زنان سپیدپوش عرصه‌ی سلامت است. 
این روز به پاس تلاش بی شائبه و تجربیات گرانمایه شما در راه درراه بهتر زیستن هم‌میهنان تبریک می گویم. 
همواره سلامت و سربلند باشید.
دکتر علیرضا عباسی
مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *