محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت روز داوطلب سلامت

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر گفت: داوطلبان سلامت، افرادی هستند که بدون هیچ‌گونه مزد و حقوقی فقط به خاطر عشق و انسانیت، رضای الهی و حس مسئولیت پذیری در برابر جامعه مانند پل ارتباطی بین مسئولان بهداشتی و مردم عمل می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر علیرضا عباسی، مدیر شبکه در این خصوص گفت: داوطلبان و سفیران سلامت از نهاد و جنس خود مردم‌اند که بدون هیچ چشم‌داشتی، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب برنامه ملی خود مراقبتی، با ارتقای سواد سلامت جامعه در حوزه‌های مختلف سطح سلامت مردم را بهبود می‌بخشند.
وی روز جهانی داوطلب را  فرصتی برای ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان نظام سلامت عنوان کرد و افزود: در طول مدت شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی از داوطلبین سلامت در کنار کادر بهداشت و درمان به‌صورت داوطلبانه و با رضایتمندی حضور داشتند و تمام این موارد ریشه در ارزش‌ها و عقایدی چون برابری و عدالت دارد و مشارکت در دستیابی برابر همه برای سلامت را یکی از دغدغه‌های زندگی خود می  دانند. 
وی در پایان ضمن تبریک روز داوطلب سلامت گفت: داوطلبین سلامت به‌عنوان بخشی از بدنه فعال جامعه در انتقال اهداف، مفاهیم و پیام‌های نظام سلامت می‌باشند. درسیرپاندمی کوید 19، آنها نقشی کلیدی در تسریع روندگذار از بیماری به ارتقای سلامت جامعه خواهند داشت.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *