محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت روز پزشک1401

دکتر مسعود رفعتی در پیامی یکم شهریورماه سالروز تولد طبیب برجسته و نامدار ایرانی جهان اسلام، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، ، به مناسبت اول شهریور، روز بزرگداشت ابن‌سینا و روز پزشک، دکتر مسعود رفعتی؛  مدیر شبکه در پیامی این روز را به پزشکان ایران اسلامی به ‌ویژه همکاران پزشک شاغل در این شبکه تبریک گفت.
در بخشی از این پیام آمده است:

بسمه تعالی

اول شهریور، سالروز بزرگداشت شیخ‌الرئیس ابن‌سینا و روز پزشک، بهانه ایست که از تلاش‌ها و فداکاری‌های پزشکان دلسوز تقدیر شود.
سلامت جسم و روح انسان‌ها در جوامع بشری، از دیرباز مرهون تلاش کسانی است که با دستان مهربان خویش جان بیماران را به مدد الطاف الهی، حیاتی دوباره می‌بخشند و درد و رنج  را از جسم و روان دردمندان می‌زدایند.
فرارسیدن روز پزشک را به تمام همکاران پزشک خود در سطح دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در سایه وفاق و همدلی روزافزون در جهت ارتقاء کیفیت درمان، رضایتمندی مراجعین و اهتمام به حفظ ارزش‌های کریمه توفیق یارمان باشد.

 

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *