محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت درگذشت شاهین تقی پور، کارشناس علوم آزمایشگاه

دکتر تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در پیامی درگذشت جناب آقای شاهین تقی پور همکار گرامی و کارشناس علوم آزمایشگاهی این شبکه را به جامعه پزشکی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت.

شاهین تقی پور، شهید مدافع سلامت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر تاجیک، مدیر شبکه ضمن ابراز تأسف و تأثر به مناسبت درگذشت شاهین تقی پور همکار گرامی و کارشناس علوم آزمایشگاهی، فقدان ایشان را به همکاران و خانواده معزز ایشان تسلیت گفت.
در متن پیام تسلیت آمده است:
کادر سلامت بار دیگر یکی از کارشناسان علوم آزمایشگاهی حاذق، تلاشگر و فداکار خود را در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا از دست داد و موجب تأثر و تألم فراوان شد.
شاهین تقی پور از کارشناسان علوم آزمایشگاهی یکی از مراکز منتخب کرونا در این شهرستان بود که در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار داشت و دوشادوش سایر همکارانش در عرصه خدمت، جان خود را فدای حفظ جان و سلامت مردم و بیماران کرد و در اثر بیماری جان خود را از دست داد.
بدون تردید خدمات بی‌شائبه این همکار فداکار و ایثارگر که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا و در این راه جان خود را فدا کرد، در نزد خداوند متعال به بهترین وجه ممکن محفوظ است و دعای خیر بیماران بالاترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده این همکار گرامی، فقدان اندوه‌بار ایشان را به بازماندگان، همکاران و جامعه بزرگ و فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی تهران تسلیت گفته و برای این وی، علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت می‌نمایم.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *